ایسنا : وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در بازه زمانی تابستان امسال را منتشر کرد.براساس این گزارش در میان شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو با سهم بازار بیش از یک درصد، شرکت جهاننوینآریا با کسب 718 امتیاز از 1000 امتیاز بیشترین رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان امسال را کسب کرده است.
پس از آن آرینموتورپویا با 716 امتیاز در رتبه دوم و خودروسازی مدیران با 707 امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.تولیدکننده محصولات BYD نیز با 703 امتیاز در رتبه چهارم، ایرتویا با 694 امتیاز در رتبه پنجم، پرشیا خودرو با 686 امتیاز در رده ششم، ایرانخودرو با 675 امتیاز در رتبه هفتم، بهمنموتور با 670 امتیاز در رتبه هشتم، سایپا با 659 امتیاز در رتبه نهم، کرمانموتور با 644 امتیاز در رتبه دهم، پارسخودرو با 641 امتیاز در رتبه یازدهم و نگینخودرو با 590 امتیاز در رتبه دوازدهم و آخر رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان امسال قرار گرفتهاند.اما در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو با سهم بازار کمتر از یک درصد، آرینموتورتابان با 736 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه نخست قرار گرفته است. اطلسخودرو با 688 امتیاز در رتبه دوم است.طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در این تحقیق از 88 هزار و 262 نفر از خریداران خودروهای داخلی و وارداتی صفرکیلومتر در تابستان امسال مصاحبه و نظرسنجی شده است.