راز شادی و سلامتی در افراد مجرد

آیا به‌تازگی از همسر خود جداشده‌اید و در تلاش هستید که خوشحال باشید؟ یا اینکه مدت طولانی است که تنها و مجرد هستید و احساس می‌کنید بدون داشتن یک همسر نمی‌توانید از زندگی خود لذت ببرید؟ اگر به هر دلیلی در حال حاضر مجرد هستید باید بدانید که داشتن یک همراه و همسر و شرایط زندگی افراد متأهل دارای مزایای زیادی است، اما شما در هر شرایطی می‌توانید شادباشید ...

راز شادی و سلامتی در افراد مجرد

آیا به‌تازگی از همسر خود جداشده‌اید و در تلاش هستید که خوشحال باشید؟ یا اینکه مدت طولانی است که تنها و مجرد هستید و احساس می‌کنید بدون داشتن یک همسر نمی‌توانید از زندگی خود لذت ببرید؟ اگر به هر دلیلی در حال حاضر مجرد هستید باید بدانید که داشتن یک همراه و همسر و شرایط زندگی افراد متأهل دارای مزایای زیادی است، اما شما در هر شرایطی می‌توانید شادباشید و از زندگی خود لذت ببرید. ابتدا باید کشف کنید که چه مواردی باعث شور و شوق و احساس شادمانی در شما می‌شود و سپس آنها را در برنامه زندگی روزانه خود قرار دهید. زندگی مجردی نیز برای خود مزایایی دارد:

1 ـ افراد مجرد کمتر در معرض استرس هستند. یک رابطه بد و نامناسب می‌تواند ازنظر روحی و جسمی برای شما مخرب باشد. افراد مجرد وقت بیشتری داشته و می‌توانند زمان بیشتری را به خواب و استراحت اختصاص دهند.

ـ معمولاً افراد مجرد بیشتر تمایل دارند که تناسب‌اندام خود را حفظ کنند و غذا‌های سالم‌تری مصرف می‌کنند. طبق یک تحقیق افرادی که ازدواج می‌کنند به‌طور متوسط شش کیلوگرم افزایش وزن را در آینده نزدیک خواهند داشت.

ـ کیفیت خواب در افراد مجرد بهتر است زیرا مجبور نیستند تختخواب خود را باکسی تقسیم ‌کنند.

ـ زنان مجرد در مقایسه با زنان متأهل کمتر در معرض فشار و استرس هستند. مخصوصاً زنانی که دارای فرزند هستند استرس بیشتری را تحمل می‌کنند.

2 ـ افراد مجرد می‌توانند وقت خود را آن‌گونه که دوست دارند بگذرانند، اما افراد متأهل گاهی به خاطر همسر خود مجبور به انجام کار‌هایی هستند که خودشان تمایلی به انجام آن ندارند، اما یک فرد مجرد می‌تواند فقط علایق و نظرات خود را در چگونگی گذراندن اوقات فراغت خود در نظر بگیرد و از زندگی خود لذت ببرد.

3 ـ مجرد بودن به شما این آزادی را می‌دهد که هر طور دوست دارید پول و درآمد خود را خرج کنید، اما متأهلین باید نگران نحوه خرج کردن و هزینه‌های همسر خود باشند و در هنگام هزینه کردن علایق همسر خود را نیز در نظر بگیرند.

4 ـ مجرد‌ها به‌راحتی می‌توانند وقت خود را با دوستان مورد‌علاقه‌شان بگذرانند، اما یک فرد متأهل بیشتر وقت خود را صرف شریک زندگی و فرزندان و مسائل مربوط به زندگی مشترک می‌کند.

5 ـ افراد متأهل با توجه به تعهدی که نسبت به همسر خوددارند موظف هستند رابطه جنسی داشته باشند، اما در صورت عدم تمایل چنین اجباری برای یک فرد مجرد وجود ندارد.

6 ـ این مسئله را در نظر داشته باشید که یک فرد مجرد همیشه این فرصت را دارد که یک رابطه رمانتیک و عاشقانه را با افراد جدید شروع کند و اوقات خوشی را سپری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان