نیمه دوم سال، فرصت مناسبی برای بانوانی است که دوست دارند متفاوت و خاص باشند و این کار چندان سخت و غیر منطقی نیست. شما می‌توانید با خواندن و به کار بردن مطلب زیر ، چهره خود را متفاوت و خاص کنید؛ و فراموش نکنید برای خوش‌پوشی، لازم است به نکات ساده، اما کاربردی و مفید توجه داشته باشید.

گام اول استفاده از المان‌های زمستانی

برای خوش‌پوشی و زیبایی ظاهر، استفاده از المان‌های زمستانی مانند شال گردن چهره شما را متفاوت و خاص می‌کند. توجه داشته باشید رنگ شال گردن با سایر پوشاک شما هماهنگ باشد. البته خوب است گاهی از رنگ مخالف استفاده کنید تا چهره ظاهریتان یک‌دست و بی روح نباشد. مدل بستن شال هم می‌تواند در منحصر به فرد شدن تیپ شما نقش مهمی داشته باشد.

شال گردن زنانه

گام دوم عطر گرم و شیرین بزنید

مناسب‌ترین عطر برای فصل سرما، عطر شیرین و گرم است تا احساس رخوت و کسلی نداشته باشید. این مدل عطر در رایحه خود عصاره شرقی مانند عنبر و مشک، گل و ادویه‌های گرم دارد و انتخاب مناسبی برای نیمه دوم سال است. شما می‌توانید با انتخاب یک عطر شیک و خوش‌بو، یادگار ماندگاری از خوش‌پوشی خود به جا بگذارید.

عطر زمستانی

گام سوم زیبایی دست‌ها را فراموش نکنید

میزان توجه یک خانم به وضعیت سلامت، بهداشت و زیبایی را می‌توان از میزان توجه او به دست و ناخن فهمید. استفاده از کرم مرطوب کننده و لاک مناسب با فصل را فراموش نکنید. یادتان باشد استفاده از دستکش علاوه بر محافظت از دست‌های شما، موجب خوش‌استایلی چهره ظاهری شما نیز می‌شود.

دستکش زنانه

گام چهارم از چشمان خود محافظت کنید

از مضرات اشعه UVدر نیمه دوم سال غافل نشوید و استفاده از عینک آفتابی حتی در روزهای ابری را مسخره و بی فایده تصور نکنید. عینک آفتابی، علاوه بر این که از چشمان شما محافظت می‌کند، موجب خوش استایلی چهره شما در فصل سرما نیز می‌شود.

عینک آفتابی زنانه

گام پنجم در انتخاب لباس خلاقیت به خرج دهید

زمستان فرصت مناسبی برای پوشیدن لباس‌های خاص و منحصر به فرد است. ترکیب دامن و جوراب شلواری یا سارافن و جوراب شلواری در نیمه دوم سال چهره شما را خاص و زیبا می‌کند. برای پوشیدن این سبک لباس، هماهنگی و تناسب بین رنگ و اندازه بوت و دامن را در نظر داشته باشید.

دامن زنانه

گام ششم به رنگ موها توجه کنید
رنگ موی مناسب با فصل سرما، رنگ گرم و تقریبا تیره است. فندقی، شکلاتی، شرابی و قهوه‌ای، مناسب‌ترین رنگ برای فصل سرما است. اگر نمی‌خواهید موهایتان رنگ‌ موهایتان یک‌دست باشد می‌توانید هایلایت ملایمی داشته‌باشید.

رنگ مو قهوه‌ای

گام هفتم از خز استفاده کنید

استفاده از پوشاکی که خز داشته باشد یا به وسیله خز تزیین شده باشد، یکی از راه‌هایی است که چهره شما را شیک و مناسب زمستان می‌سازد. خز می‌تواند دور یقه یا آستین پالتو، روی کیف و کفش، روی شال و دور دستکش کار شود.

پالتوی خزدار

گام هشتم یقه اسکی بپوشید

پوشیدن لباس یقه اسکی رنگی و متناسب با بخش‌های دیگر پوشاکتان، علاوه بر ایجاد گرما موجب زیباتر شدن ظاهر شما می‌شود و با این روش استایلتان خاص و زمستانی می‌شود.

لباس زنانه یقه اسکی

گام نهم رنگارنگ باشید

انتخاب رنگ لباس مناسب با این فصل و به پیشنهاد طراحان را فراموش نکنید. استفاده از رنگ‌های گرم مانند زرشکی، قهوه‌ای، بادمجانی، قرمز و... موجب افزایش جذابیت ظاهری شما می‌شود. از این رنگ‌ها می‌توانید برای شال گردن، یقه اسکی، رنگ لاک یا روسری و... استفاده کنید.

بوت زنانه قرمز