سری دوم چری تیگو۷ آماده تحویل به مشتریان

چری تیگو۷ لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است، که نزدیک به ۴ ماه پیش طی یک رونمایی مفصل به بازار ایران معرفی گردید و توانست طرفداران زیادی را پیدا نماید.

سری دوم چری تیگو7 آماده تحویل به مشتریان

چری تیگو7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است، که نزدیک به 4 ماه پیش طی یک رونمایی مفصل به بازار ایران معرفی گردید و توانست طرفداران زیادی را پیدا نماید.

حدود دوماه قبل سری نخست این محصول در تعداد معدودی تحویل خریداران شد و حالا نوبت به تحویل سری دوم رسیده است تا کلیه تعهدات شرکت به مشتریان محترم گروه مدیران خودرو تحویل داده شود.

انتشار تصاویری از سایت تولیدی این خودرو در شهرستان بم ، حکایت از ارسال خودرو به سایر نقاط کشور ، در راستای انجام کلیه تعهدات شرکت مدیران خودرو به مشتریان این محصول است.چری تیگو 7 در بازار ایران به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌ تواند حداکثر 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن ‌متر در 1750 دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس نصب شده روی تیگو 7 از نوع 6 دنده خودکار دوکلاچه است و مصرف سوخت این خودرو 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است.
روی چری تیگو 7 دوربین 360 درجه نصب شده و در جلو و عقب خودرو سنسورهای پارک قرار داده شده ‌اند. همچنین سیستم ‌های ترمز و پایداری EBD ، ABS ، TCS و ESP نصب شد ه‌اند و سیستم TPMS که برای کنترل باد لاستیک ‌ها است، روی تیگو 7 بکار رفته است.در داخل خودرو یک صفحه نمایش 9 اینچی لمسی به کار رفته است و سیستم روشن شدن پیشرانه خودرو به صورت دکمه ‌ای است. از دیگر تجهیزات رفاهی بکار رفته روی تیگو 7 می ‌توانیم به سیستم ورود بدون کلید، روکش چرمی صندلی ‌ها و سقف پانوراما نیز اشاره کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر