ماهان شبکه ایرانیان

۵ روف گاردنی که ارزش دیدن دارند!

روف گاردن‌ها خلوتی را برای فرار از شلوغی و استرس شهرها فراهم می آورند و مانند داشتن باغی خصوصی در وسط شهر هستند!

5 روف گاردنی که ارزش دیدن دارند!

روف گاردن‌ها خلوتی را برای فرار از شلوغی و استرس شهرها فراهم می آورند و مانند داشتن باغی خصوصی در وسط شهر هستند!

این 5 روف گاردن شگفت انگیز را ببینید و ایده بگیرید!

1- این روف گاردن کارآمد در شهر لندن کشور انگلستان قرار دارد. سبزیجات و گیاهان درون گلدان‌های خوابیده متحرک کاشته شده اند. سازنده خوش ذوق این روف گاردن علاوه بر ایجاد محیطی فرح بخش در فضایی بی استفاده، می‌تواند از سبزیجات تازه ای که پرورش داده هم استفاده کند!


2- این روف گاردن زیبا در شهر نیویورک ساخته شده و فضای فوق العاده ای برای نشستن و فارغ شدن از مشغله‌های روزانه به وجود آورده. تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته کننده در این روف گاردن فنجانی چای بنوشید! دیگر خبری از خستگی‌ها نمی‌ماند! گیاهان زینتی سبز درون گلدان‌های سفالی قرمز هارمونی بی‌نظیری را به وجود آورده اند.


3- این روف گاردن نیویورکی رنگین کمانی از رنگ هاست! لمس لطیف صورتی و قرمز در همه جای این روف گاردن قابل مشاهده است. در بنفشه‌های رنگارنگ و گل‌های حنا! تنوع بی نظیر رنگ در شاخ و برگ گیاهان مورد استفاده هم بسیار چشم نواز است.


4- این روف گاردن زیبای منهتنی از نزدیک بسیار دلفریب تر از عکس پیش رو است! گیاه گل مکزیکی و اسطوخودوس بنفش با چمن‌های وحشی و ادریسی و رز ترکیب زیبایی به وجود آورده اند. و گیاه گل توتون سفید (سمت چپ تصویر) شادابی مناطق استوایی را در محیط افشانده!


5- استفاده‌ای تحسین برانگیز از چمن! این روف گاردن متفاوت در شهر لندن قرار دارد و در آن از گیاهان علفی و بلند استفاده شده و دیزاین آن ساده به نظر میرسد. علاوه بر آن محیطی دنج برای نشستن و آرام گرفتن خلق کرده!

همین امروز دست به کار شوید و روف گاردن خودتان با دیزاین و سلیقه خودتان را بسازید و مهمانان و اعضای خانواده را شگفت زده کنید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان