هر خانم به طور میانگین، 10-15 جفت کفش دارد که متناسب با کاربرد و نیاز در کمد نگه‌داری می‌شود. حفظ و نگهداری تعداد زیاد کفش، معمولا شما را با محدودیت فضا مواجه می‌کند. به همین دلیل در این مطلب سه روش ساده و کاربردی برای چیدمان کمد، به شما آموزش می‌دهیم تا علاوه بر داشتن کمدی زیبا و با سلیقه، همه کفش‌هایتان را در معرض انتخاب داشته‌باشید.

1. کمد کفشهایتان را خالی کنید!

اولین گام برای یک چیدمان اصولی، این است که کفش‌هایتان را از کمد در بیاورید و همه را به دقت نگاه کنید. اگر کفشی دارید که بیش‌تر از دو سال است آن را نپوشیده‌اید، با خیال راحت دور بیندازید یا به کسی که احتیاح دارد بدهید.

کمد کفش ایده‌آل

2. کفش‌هایتان را براساس سبک و رنگ طبقه‌بندی کنید

کفش‌های اسپرت و معمولی را در یک گروه، تابستانی و صندل را در یک گروه، زمستانی و پوتین‌ها را در یک گروه و مجلسی‌ها را در یک گروه طبقه‌بندی کنید. همچنین می‌توانید از طیف‌های رنگی متنوع استفاده و کفش‌ها را بر اساس رنگ مرتب کنید.

کمد کفش ایده‌آل

3. کمدتان را قفسه‌بندی کنید

شما می‌توانید جا کفشی طبقه‌بندی شده سفارش بدهید یا طبقه‌های مناسب کفش (چوبی یا پارچه‌ای) تهیه کنید و آن را داخل کمدتان بگذارید؛ سپس بر اساس طبقه‌بندی سبکی و رنگی‌، آن‌ها را در کمدتان بچینید. حالا با این کمد ایده‌آل، هم با فضای کفش‌هایتان راحت‌ترید و هم به سادگی می‌توانید کفش‌هایتان را انتخاب کنید و بپوشید.

کمد کفش ایده‌آل