نماینده دزفول در مجلس:

دزفول به ۱۲۰ مدرسه جدید نیاز دارد/لزوم احداث هنرستان کشاورزی

دزفول - نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: این شهرستان به ۱۲۰ مدرسه جدید برای تأمین نیازهای آموزشی خود نیاز دارد.

دزفول به 120 مدرسه جدید نیاز دارد/لزوم احداث هنرستان کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پاپی زاده پیش از ظهر امروز در افتتاح پنج پروژه آموزشی خیرساز در دزفول با اشاره به اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور برای اولین بار در دزفول افتتاح شده است، اظهار کرد: تا امروز در حوزه بهداشت و درمان، یک بیمارستان دولتی نداشتیم. همچنین در زمینه آموزش‌وپرورش همیشه شهرستان دزفول در رده اول خوزستان و شاید رده‌های اول کشور در حوزه مدرسه‌سازی قرار دارد.

وی افزود: خیران شهرستان دزفول خیلی خوب و علاقه‌مند شروع به کار کرده و سهم خود را به موقع و گاها زودتر پرداخت می‌کنند ولی معمولاً پرداخت سهم دولت کمی تأخیر دارد که باعث دلسردی خیران می‌شود. در آموزش‌وپرورش دزفول کمبود نیرو ما را اذیت می‌کند و حداقل 700 نیروی جدید نیاز داریم تا کار آموزش را به صورت عادی ادامه بدهیم.

پاپی زاده تصریح کرد: در زمینه توانمندی شهرستان نیز دزفول از دهه 30 یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی بود و امروز جای هنرستان کشاورزی در ذیل آموزش‌وپرورش این شهرستان خالی است. امیدوارم با دستور وزیر بحث راه‌اندازی این هنرستان نیز اجرایی شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بطحائی از وزرای خوب دولت هست که با استقبال نمایندگان روبرو شد چون حوزه آموزش‌وپرورش در زمینه تأمین اعتبار دچار مشکل است ولی وی تجربه خوبی در زمینه تأمین بودجه و حضور در سازمان بودجه دارد.

پاپی زاده یادآور شد: به 120 مدرسه جدید در دزفول نیاز داریم چون برخی مدارس باید تخریب و دوباره ساخته شوند و برخی دیگر هم باید جدید افتتاح شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر