لوفتانزا؛ تنها هواپیمایی ۵ ستاره قاره سبز اروپا

هواپیمایی لوفتانزا اولین هواپیمایی از مجموع ده هواپیمایی است که تأییدیه ۵ ستاره اسکای ترکس (Skytrax) را دریافت کرده است.

لوفتانزا؛ تنها هواپیمایی 5 ستاره قاره سبز اروپا

هواپیمایی لوفتانزا اولین هواپیمایی از مجموع ده هواپیمایی است که تأییدیه 5 ستاره اسکای ترکس (Skytrax) را دریافت کرده است.

 

این تأییدیه 5 ستاره از سوی سازمان متخصص مشاوره حمل و نقل هوایی بریتانیا، اسکای ترکس، به هواپیمایی لوفتانزا اعطا شد. بدین ترتیب، لوفتانزا اولین هواپیمایی است که چنین رتبه افتخارآمیزی را کسب کرده است. هیئت داوران اسکای ترکس سال‌هاست که به کلاس درجه یک هواپیمایی لوفتانزا رتبه 5 ستاره را می‌دهد و به نظر می‌رسد تمامی کلاس‌های این هواپیمایی نیز همین تأییدیه را دریافت کرده‌اند.

به گفته رئیس هیئت مدیره این هواپیمایی، این جایزه تأییدیه معتبری برای تلاش آنها در جهت تبدیل هواپیمایی لوفتانزا به یکی از بهترین هواپیمایی‌های پیشرفته و درجه یک دنیا است. به گفته وی، آنها سرمایه‌گذاری هنگفتی در به روز کردن کابین‌های خود کرده‌اند؛ سرویس‌های دیجیتال افزوده‌اند، سالن‌ها و صندلی‌های راحتی جدیدی را اضافه کرده و خدمات خود را، چه در داخل هواپیما و چه روی زمین، بهبود بخشیده‌اند. ترکیبی از این امکانات پیشرفته با کیفیت و حرفه‌ای شدن پرسنل باعث شده تا این هواپیمایی شایستگی دریافت درجه 5 ستاره برای چندمین بار را داشته باشد.

طبق اظهار نظر مدیرعامل اسکای ترکس در این مورد، دریافت رتبه 5 ستاره برای هواپیمایی لوفتانزا به عنوان اولین هواپیمایی نه تنها افتخاری بی‌نظیر به حساب می‌آید بلکه به وضوح مهر تأییدی بر این ویژگی است که این هواپیمایی با گذشت سال‌ها از همه نظر خیلی بهتر شده ؛ مخصوصاً از نظر ارائه خدمات برتر در تمامی زمینه‌ها.

متخصصان اسکای ترکس به عنوان مسافر به طور نامحسوس با این هواپیمایی سفر کردند. برای رتبه‌بندی و درجه دادن، آنها کیفیت خدمات را از تمامی جوانب زمینی و هوایی در 800 بخش مختلف ارزیابی کردند. بخشی از این معیارهای سنجش شامل خدمات هوایی، راحتی صندلی‌ها، پذیرایی و غذا، سنجش ایمنی مسافران، سرگرمی داخل هواپیما، پیشنهادات رایگان و بدون هزینه و عوارض و بسیاری از خدمات دیگر را به دقت بررسی و تحلیل کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر