همه خانم‌ها به دنبال خوش پوشی و استایلی خاص در مهمانی‌ها و قرارهای رسمی هستند و دوست دارند متفاوت باشند. اگر به دنبال راهی هستید تا همگام با مد زمستان امسال در مهمانی‌ سال نو میلادی حضور داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

1- دامن پلیسه

یکی از مدل‌های امسال که سابقه دیرینه در عرصه مد دارد دامن پلیسه است. این دامن امسال در کارهای اکثر برندهای تولید پوشاک دیده می‌شود. پوشیدن این دامن همراه بوت، نیم بوت و کفش پاشنه بلند به چهره شما ظاهری متفاوت می‌بخشد و موجب می‌شود خوش استایل و همگام با مد سال به نظر برسید.

دامن پلیسه

دامن پلیسه

2- کفش‌های متفاوت

پوشیدن این مدل کفش‌ها، روحیه‌ای سنت شکن و منحصر به فرد می‌طلبد و استایل شما را خاص و شاید کمی جلوتر از مد سال نشان می‌دهد.

کفش‌های زمستان امسال

کفش‌های پشت باز

یکی از مدل‌های جدید و کمی مغایر با فصل سال، کفش‌های پشت باز است که نخستین بار طراحان گوچی به آن توجه نشان دادند؛مدل تو خز این کفش‌ها برای این فصل مناسب‌تر است.

کفش پشت باز

بوت جلوباز

نیم بوت یا بوت جلوباز یکی از مدل‌های متفاوت و منحصر به فرد کفش است که سبک پوشاک شما را متفاوت و منحصر به فرد نشان می‌دهد.

بوت جلوباز

کفش خزدار

یکی از مدل‌های محبوب امسال، استفاده از خز در طراحی کفش است.

کفش خزدار

کفش خزدار

3- بلوز چین‌دار

یکی از مدل‌های نوستالژیک بلوز زنانه، مدل چین‌دار است. این مدل یکی از جدیدترین بلوزهای زمستان امسال است که پوشیدن آن به شا کمک می‌کند تا چهره‌ای متفاوت و گیرا داشته باشید.

بلوز چین‌دار

4- شلوار گشاد

شلوار گشاد، جدیدترین و خاص‌ترین مدل پیشنهادی طراحان برای زمستان امسال است که پوشیدن آن از شما چهره‌ای متفاوت و جلوتر از مدل سال نشان می‌دهد.

شلوار گشاد

شلوار گشاد

5- کیف حلقه‌دار

کیف حلقه‌دار جدیدترین طراحی کیف است که طراحان برای زمستان امسال به آن توجه نشان می‌دهند.

کیف زنانه حلقه‌دار

6- پالتو سایز بزرگ

پوشیدن پالتوی بزرگ‌تر از اندازه واقعیتان، (oversized) علاوه بر این که نقایص اندام شما را می‌پوشاند، موجب به روز جلوه دادن سبک پوشاک شما نیز می‌شود.

پالتو سایز بزرگ

7- توجه به رنگ سال

آخرین راهکار برای نشان دادن چهره‌ای منحصر به فرد و همسو با مد سال، توجه به رنگ‌های پیشنهادی طراحان برای پاییز و زمستان امسال و به کار بردن این رنگ‌ها در ظاهر است.

رنگ سال