با شروع فصل سرما و آغاز پاییز، تن‌پوش‌های مناسب این فصل وارد بازار می‌شود. این تن‌پوش‌ها تنوع زیادی دارند و برای تمام سلیقه‌ها نمونه مطلوبی پیدا می‌شود. امسال هم که تنوع بیش از همیشه است؛ از نمونه‌های چرم و گلدوزی تا جین کوتاه و کاپشن‌های بلند در کارهای طراحان مطرح دنیا به چشم می‌خورد. 

1- کت چرم

یکی از تن‌پوش‌های کلاسیک مناسب زمستان، کت چرم است. این مدل کت، خصوصا کت چرم بلند مناسب قرارهای رسمی و مهمانی است و به ظاهر شما رنگ متانت و وقار می‌بخشد. کت چرم که نزد طراحان و همچنین مردم رایج و محبوب است؛ در مجموعه تن‌پوش‌های پیشنهادی امسال نیز دیده می‌شود و شامل هر دو مدل کوتاه و بلند است. کت چرم کوتاه همراه با زیپ، خز و دیگر ابزار تزیینی اسپرت‌تر و مناسب خانم‌های جوان است. اگر در انتخاب رنگ کت چرم مردد هستید، به حرف طراحان گوش کنید و یک کت چرم زرشکی بخرید.

کت چرم فانتزی

کت چرم کوتاه

کت چرم

کت چرم فانتزی

2- کت جین

کت جین هم مانند کت چرم یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین تن‌پوش‌های زمستانی است؛ که در مجموعه پاییز و زمستان امسال هم در صدر پیشنهاد طراحان دنیای مد، دیده می‌شود. کت جین در سه اندازه بلند، کوتاه و نیم‌تنه ارائه شده است. طراحی کت جین شامل مدل‌های مختلف است که کت جین خز‌دار، کت جین گلدوزی شده و کت جین مدل کلاسیک و ساده، پیشنهاد ویژه طراحان برای پاییز و زمستان امسال است.

کت جین

کت جین کوتاه

کت جین

3-تن‌پوش خزدار

یکی از محبوب‌ترین بخش پوشاک زمستانی امسال خز است. ترکیب خز با انواع تن‌پوش‌های زمستانی مانند چرم، جین، کاپشن و پالتو در میان محصولات زمستانی برندهای مختلف دیده می‌شود. خز روی یقه، روی آستین یا جلوی تن‌پوش کار می‌شود و شامل رنگ‌های مختلف است.

کت زنانه

کت زنانه

4- کاپشن

کاپشن‌های پیشنهادی امسال طراحان چندان ظریف نیستند و ممکن است در نگاه اول احساس کنید این کاپشن‌ها زنانه نیست! با در نظر گرفتن وظیفه اصلی تن‌پوش‌های زمستانی، بهترین و گرم‌ترین نوع تن‌پوش، همین کاپشن‌ها هستند. اندازه این کاپشن‌ها کوتاه و بلند است و معمولا کلاه یا خز یا هردو را دارند.

کاپشن زنانه

کاپشن زنانه

کاپشن زنانه

5- کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه دورکش یکی از پیشنهادهای امسال طراحان به شما هستند. این مدل کاپشن‌ در نیمه اول پاییز و همچنین اواخر زمستان که هوا معتدل است پیشنهاد می‌شود. این کاپشن همراه با گلدوزی، دکمه رنگی و سایر المان‌های فانتزی ترکیب متفاوت و زیبایی خلق می‌کند و مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند خاص و منحصر به فرد باشند.

کاپشن زنانه

کاپشن زنانه کوتاه

کاپشن زنانه کوتاه