برای شرکت در مهمانی یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، آرایش صورت‌‌تان است. یک آرایش ماندگار و چشمگیر رمز و رازهایی دارد که در این مقاله سعی داریم علاوه بر بیان آن‌ها دو نوع آرایش خاص برای مهمانی معرفی کنیم. اگر قصد رفتن به مهمانی‌های شبانه را دارید توصیه می‌کنیم از ترفندهای آرایشی زیر استفاده کنید.

  1. ابتدا پوست خود را به طور کامل با یک پاک کننده پوست بشویید و سپس به کمک یک کرم لایه بردار ضعیف پوست خود را ماساژ دهید یا پوست‌تان را بخور دهید تا کاملا تمیز شود.
  2. اکنون پوست خود را به کمک یک لوسیون مرطوب کننده به طور دورانی ماساژ دهید تا رطوبت مورد نیاز پوستتان تامین شود.
  3. از یک نرم کننده ی لب برای نرم کردن لب هایتان استفاده کنید، زیرا لب ها نباید اصلا خشک باشند. می‌توانید از ویتامین A استفاده کنید.
  4. اگر پوست شما دارای عیوب پوستی یا کک و مک است، ابتدا پوست‌تان را به کمک یک محو کننده کاملا بپوشانید و از کرم های محو کننده استفاده کنید.

عیب پوشانی

ابتدا یک کرم هم رنگ پوست‌تان بزنید و سپس با یک کرمی که یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد (کانسیلر)  قسمت‌هایی از پوست‌تان از جمله زیر ابرو، بالای ابرو، زیر چشم و قسمتی از پشت لبتان را بزنید و به شکل ضربه‌ای پخش کنید تا صورت شما به بهترین شکل نمایان شود و کبودی زیر چشم هایتان محو شود.

5. اکنون کرم پودر را به کمک یک قلم مو یا پد روی پوست خود بمالید و از مالیدن کرم پودر به کمک انگشتان روی پوست خود خودداری کنید.

6. برای پر کردن ابروهایتان حتما از قلم مو و رنگ قهوه‌ای استفاده کنید، اگر مقدار کمی رنگ خاکستری را با رنگ قهوه‌ای مخلوط کنید، ابروهایتان بهتر خواهد شد.

هاشور ابرو

7.به تمام پلک سایه رنگ خنثی بزنید تا رنگ پوست را یکنواخت کرده و ماندگاری آرایش بیشتر شود.

با یک مداد چشم مشکی ، خطی درست نزدیک به خط مژه پلک بالایی بزنید.

نکته: پلک خود را کمی با دست بکشید تا صاف شود سپس با مداد به جای یک خط صاف روی پلک ، خط چین بکشید. سپس با یک قلموی آرایشی کوچک خط چین ها را با پخش کردن رنگ مداد به هم وصل کنید.در گوشه انتهایی هر دو چشم کمی خط را بیشتر و به سمت گیجگاه بکشید.

مژه ها را فر کنید، و سپس از ریمل مناسب استفاده کنید تا مژه‌هایی پرپشت و بلند داشته باشید.

نکته: فرمژه را در نزدیک خط مژه روی هم آورید تا از فر شدن در وسط مژه خودداری شود، در این صورت اصلاح این وضعیت دشوار است.

تقریبا رنگ قهوه‌ای به هر رنگ چشمی می آید، روی خط چشم کشیده شده و سایه‌ی پایه،سایه‌ی قهوه‌ای رنگ را بزنید، اگر دوست دارید چشمانتان بازتر به نظر برسد، تیره ترین رنگ سایه را روی پلک‌تان بزنید و همچنان که قلم را روی پلک به سمت خط بینی می کشید رنگ آن را روشن تر کنید.برای این آرایش می توانید از رژلب براق و اکلیلی یا کرم مات نیز استفاده کنید

آرایش

اگر می‌خواهید از رژلب قرمز استفاده کنید، به شما یک آرایش چشم ساده پیشنهاد می‌کنیم تا نقطه‌ی خیره کننده‌ی آرایش شما رنگ نمادین روز عشق باشد.

آرایش قرمز

8.باید با توجه به رنگ آرایش چشم و مدل صورت‌تان، رنگ رژ گونه ی خود را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید بهترین مدل رژ گونه، متناسب با فرم چهره‌تان را بشناسید و آرایش خود را به بهترین نحو کامل کنید. 

9.در مرحله‌ی آخر از یک پودر فیکس کننده‌ی آرایش استفاده کنید تا مطمئن شوید تمام مدت مهمانی آرایش شما ثابت خواهد ماند.