ماهان شبکه ایرانیان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس:

همیشه در خوزستان شاهد قطعی برق مدارس هستیم

اهواز - رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: در استان خوزستان که اغلب روزها، بسیار گرم است، همیشه شاهد قطع برق مدارس هستیم.

همیشه در خوزستان شاهد قطعی برق مدارس هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پاپی زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در دزفول اظهار کرد: امروز چند پروژه آموزشی خیرساز در دزفول با حضور وزیر آموزش‌وپرورش افتتاح شد. خیران دزفول خیلی خوب از ارائه خدمات در حوزه آموزش‌وپرورش استقبال می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم که آموزش‌وپرورش بتواند در راستای ایجاد انگیزه بیشتر بین خیران آموزشی و مدرسه‌ساز دزفول به تعهدات خود عمل کند و در بودجه سال آینده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دزفول بودجه لازم را اختصاص دهد.

پاپی زاده افزود: شهرستان دزفول اکنون درگیر کمبود شدید نیروی انسانی است که وزیر آموزش‌وپرورش وعده پیگیری آن را داده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به بیان مشکل مطالبات فرهنگیان به وزیر آموزش‌وپرورش گفت: عدم توانایی مراکز آموزشی در پرداخت بدهی برق که ما را در فصل گرم سال با مشکل مواجه کرده و همیشه شاهد قطعی برق در برخی مدارس هستیم؛ انشاالله در بودجه سال آینده نیز این مشکل حل شود.

استاندار خوزستان نیز در واکنش به نماینده دزفول گفت: به مدیرعامل توزیع برق استان اعلام کردم که برق هیچ‌کدام از مدارس را نباید قطع کند؛ همچنین اگر مسئولی در زمینه انشعابات آب، برق، گاز خللی ایجاد کند با آن برخورد می‌کنیم.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: امسال 150 مدرسه آماده افتتاح داشتیم که انشعاب آب و برق را نداشتند و آموزش‌وپرورش پول لازم را برای حق انشعاب نداشت که از مسئولان استانی خواستیم تا قبل از مهرماه همه این انشعابات را وصل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان