چه اولین قرار آشنائی و چه ملاقاتی عاشقانه و همسر یا نامزدمان، مهم است. گاهی‌ اوقات به دلیل استرس یا هیجان زیاد، نمی‌دانیم که چه چیزی بپوشیم یا چگونه آماده شویم. در این مطلب به توصیه‌هایی‌ در این زمینه می‌پردازیم.

زمان کافی‌

بسیار مهم است که که با عجله و بی‌ دقت آماده نشوید، با شناختی‌ که از خودتان دارید مدت زمان مورد نیاز را برای آماده شدن سپری کنید. با این کار، نه لحظه آخر چیزی فراموش می‌کنید، نه در صورت پیش آمدن مشکلی‌ برای لباستان، دچار اضطراب می‌شوید، چراکه زمان کافی‌ برای تعویض آن را خواهید داشت.

نظم

یکی‌ از مشکلات اصلی‌، به هم ریختن کّل اتاق و کمد‌ها به هنگام حاضر شدن است. نداشتن نظم و ریخت و پاش، باعث خواهد شد در لحظات آخر، چیزی را که به دنبالش هستید نیابید و دچار استرس شوید. بهتر است تک تک مواردی را که نیاز دارید، با نظم و مرتب بچینید تا اینکه کل وسایل را پخش و پلا کنید.

تغییر

هرگز تصمیمات ناگهانی برای تغییرات بزرگ نگیرید، به خصوص اگر در دوران قرار‌های اوّلیه هستید. مثلا عوض کردن مدل موی یا رنگ آن‌ به شکل محسوس، چراکه اگر ناموفق باشد یا خوب از آب در نیاید، نه تنها روحیه شما به هم می‌ریزد، بلکه تاثیری منفی‌ بر طرف مقابل دارد. بهتر است تغییرات را برای مراحل بعدی‌ رابطه نگاه دارید.

پوشش

بسته به محل قرارتان، لباستان را انتخاب کنید و متناسب با محیط آنجا باشید. اگر محل دقیق قرارتان را نمی‌دانید، یا هدف غافلگیری شماست، لباسی بسیار راحت، کفشی تخت و در این حال شیک انتخاب کنید.

آرایش

از افراط بپرهیزید و سعی‌ کنید به گونه ای نباشد که برای دیگران هم جلب توجه کند، چراکه این مساله باعث ناخشنودی مردان خواهد بود. و تا جایی که می‌توانید آرایشی انتخاب کنید که نیاز به تجدید نداشته باشد که مجبور به دست شویی رفتن‌های مکرر نباشید.

عطر

از اسانس‌ها و رایحه‌های تند پرهیز کنید. بوهای ملایم شیرین می‌توانند بهترین گزینه‌ باشند.  سعی‌ کنید با عطر خود دوش نگیرید و افراط نکنید! به میزان درست از آن‌ استفاده کنید.

آرامش

آخرین و مهم ترین قدم، پوشیدن لباس اصلی‌ یعنی‌ اعتماد به نفس، داشتن لبخندی بر لب، پر کردن ذهنتان از افکار مثبت است. تا جایی که می‌توانید خود را آرام کنید و انرژی خوبتان را منتقل کنید.