اگر این نشانه‌ها در رابطه شما وجود دارند، شریک احساسی شما به زودی  از شما خواستگاری خواهد کرد!

کاملا بی‌مقدمه به زیور آلات شما علاقمند شده باشد!

اگر نامزدتان روزی پرسید که مثلا چه سایز انگشتر یا دستبندی به دستتان می‌خورد، یا ناگهان شروع به نظر دادن راجع به نوعی‌ از زیور آلات شد که بیشتر به شما می‌ایند یا شما را سوال پیچ کرد که کدام مدل انگشتر‌ها را بیشتر می‌پسندید، می‌توانید مطمئن باشید که نیت او پیشنهاد ازدواج به همین زودی‌ها است.

 

حساب کتاب دقیقی‌ روی دخل و خرج انجام می‌دهد!

اگر احساس می‌کنید نامزدتان کم کم خرج‌ها را کنترل می‌کند و سعی‌ می‌کند خیلی‌ بیرون غذا نخورید یا هزینه‌ای اضافی نداشته باشید، هم نشانه تلاش او برای خرید حلقه است و هم می‌تواند به دلیل برنامه ریزی‌هایش برای بعد ازدواج باشد. 

 

با اعضای خانواده یا دوستان شما صحبت‌های مخفیانه دارد!

اگر اخیرا تماس‌هایی‌ مکرر یا عجیب با دوستان یا کسی‌ از خانواده شما رد و بدل می‌کند، احتمالا برنامه ریزی دقیقی‌ برای خواستگاری و پیشنهاد ازدواج در پیش است.

 

 زمان خیلی‌ کمتری را با دوستان مجردش می‌گذراند!

اگر متوجه شده اید که شریک احساسی شما زمان‌های مختص به دوستان و تفریحات شخصی‌ اش را به حداقل رسانده است، و شما در اولویت او قرار دارید و حتی تمام تفریحاتش را با شما انجام می‌دهد، برنامه‌هایی‌ کاملا جدی در مورد رابطه تان در سر دارد. 

 

بیشتر در مورد آینده صحبت می‌کند!

اگر به هنگام هر بحث یا تبادل نظری از "ما" استفاده می‌کند و جوری حرف میزند که یعنی‌ تنهایی‌ تصمیم به انجام کاری ندارد و تمام برنامه‌هایش بر پایه دو نفرتان ریخته شده است، خیلی‌ طول نخواهد کشید که موضوع درخواست ازدواج مطرح شود.

 

نظرتان در مورد بچه دار شدن را می‌پرسد!

یکی‌ از اصلی‌‌ترین نشانه‌های آمدن زمان خواستگاری همین سؤالات است.

 

از قسمتهای خاصی‌ در خانه یا ماشین شما را مرتب دور می‌کند!

مطمئن باشید در یکی‌ از این مکان‌های ممنوعه چیزی مثل انگشتر پنهان شده که شما نباید ببینید!

 

تمام دوستانش متأهل هستند!

اگر می‌بینید که تمام دوستانی که با آنها در ارتباط است متأهل هستند، یکی‌ از نشانه هایی است که برنامه‌های جدی او را نشان می‌دهد.

 

تمام اطرافیان عجیب غریب رفتار می‌کنند!

اگر چند وقتی‌ است که تمام دوستان مشترک یا خانواده‌ها غیر عادی رفتار می‌کنند و با دیدن شما لبخند می‌زنند یا مشکوک رفتار می‌کنند، احتمالا آنها در جریان پیشنهاد ازدواج پیش رو هستند.

 

و در آخر:

 

اگر هیچکدام این نشانه‌ها هم نباشند ممکن است چنین فکری در سر داشته باشند. هرچند که توصیه می‌شود به این مساله خیلی‌ هم اصرار نکنید و فرصت بدهید تا رابطه در روال عادی خود به این نقطه برسد.