ماهان شبکه ایرانیان

انتقاد تند اسپرت:

«رونالدو» باید از «اینیستا» یاد بگیرد/ تکبر از ۷ گناه کبیره است

روزنامه هواداری بارسلونا در گزارشی از رونالدو انتقاد کرده و معتقد است این بازیکن باید از افتادگی و تواضع آندرس اینیستا درس بگیرد.

«رونالدو» باید از «اینیستا» یاد بگیرد/ تکبر از 7 گناه کبیره است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپرت، در گزارشی مدعی شده کریس رونالدو باید از اینیستا یاد بگیرد. در متن این گزارش این‎ چنین آمده است: تکبر یکی از هفت گناه کبیره است. اما کابوسی است که همراه هر ورزشکاری است و با او همه جا هم سفر می‏‌کند. اهمیتی ندارد چقدر بزرگ و نخبه باشند، در این مطلب سوژه بحث ما کریستیانو رونالدو است.

ستاره پرتغالی یک بار دیگر در اظهار نظر اخیرش نشان داد که چقدر خودخواه و مغرور است. درست برعکس آندرس اینیستا که هر روز درسی جدید برای همه دارد.

اینیستا یک بار دیگر نشان داد که همه نباید با صحبت کردن خودش را از باقی جدا کنند. غرور ابزار لازم برای رسیدن به موفقیت نیست. حتی برعکس. این را هم می‌‏توانید ببینید که رونالدو در خیلی از زمین‎های بازی حتی خود برنابئو هو شده، و اینیستا نه. او هرجا رفته تشویق شد است، به غیر از سن مامس که آن هم دلایل خاص خودش را دارد.

رونالدو بارها نشان داده که حسود است و این هم یکی دیگر از گناهان کبیره است. او به لیونل مسی حسادت می‎کند. او خودش را بهترین بازیکن دنیا اعلام کرد، در صورتی که می‎داند این طور نیست. حتی نزدیک به بهترین بازیکن دنیا هم نیست. اگر این عنوان قرار باشد به بازیکنی معاصر تقدیم شود، آن بازیکن مسی است.

هر دوی این بازیکنان 5 توپ طلا دارند، اما صحبت از این است که این جایزه متعلق به بهترین دنیا نیست. بلکه به کسی داده می‏‌شود که بیشترین گل را زده یا بیشترین جام را گرفته است.

وقتی درباره اظهار نظر رونالدو از اینیستا پرسیدند او نشان داد که چقدر جنتلمن است. فقط تمجید کرد و گفت او مستحق توپ طلا بوده است. برای رونالدو البته خیلی دیر است که بفهمد برای رسیدن به موفقیت لازم نیست حتما خودخواه باشد. دیگر خیلی دیر است که از مسی و اینیستا درس بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان