معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد:

وظیفه قوه قضاییه در پیشگیری از وقوع جرم، سیاستگذاری و نظارت است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: بر اساس قانون اساسی، سیاستگذاری و نظارت در مسئله پیشگیری از وقوع جرم وظیفه قوه قضاییه است.

وظیفه قوه قضاییه در پیشگیری از وقوع جرم، سیاست گذاری و نظارت استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از دادگستری کل استان یزد،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: بر اساس قانون اساسی، سیاست گذاری و نظارت در مسئله پیشگیری از وقوع جرم وظیفه قوه قضاییه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در دیدار با مدیرکل صدا و سیما و معاونین این سازمان افزود: آنچه که می‌تواند تحقق هدف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را تسهیل و تسریع نماید، همدلی، همراهی، همفکری و تعامل سازنده بین دستگاه هاست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد اصل کار پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را کار فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: گرچه کار فرهنگی پر هزینه و زمانبر است، اما تأثیری که می‌گذارد عمیق، ماندگار و اساسی است.

رحیمی زاده، بر نقش عظیم صدا و سیما و ظرفیت بی بدیل آن در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تأکید کرد و گفت: معاونت اجتماعی دادگستری برنامه‌های زیادی را در دست تدوین و اجرا دارد و باید در یک نشست صمیمانه با حضور کارشناسان دو دستگاه راه‌های تعامل سازنده فی مابین ارزیابی گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر