ماهان شبکه ایرانیان

دبیرهیئت فوتبال انزلی مطرح کرد؛

عدم حضور خبرنگاران در کنفرانس خبری/«دست نشان» از ماجرا مطلع بود

انزلی-دبیر هیئت فوتبال انزلی با اشاره به حواشی پیش آمده بعداز بازی ملوان ، گفت: کنفرانس خبری«نادر دست نشان»سرمربی ملوان توسط خبرنگاران تحریم شد و این موضوع به وی نیزاطلاع داده شده بود.

عدم حضور خبرنگاران در کنفرانس خبری/«دست نشان» از ماجرا مطلع بود

نریمان یوسفی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره  به حواشی پیش آمده بعداز بازی ملوان در مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: بعد از بازی ملوان خبرنگاران در اعتراض به عملکرد نامناسب « نادر دست نشان» سرمربی این تیم اعلام کردند که حاضر به حضور در سالن کنفرانس خبری نیستند.

وی افزود: به رغم اینکه « دیده بان» مدیر رسانه ای تیم ملوان از حضور سرمربی این تیم در سالن کنفرانس خبرداده بود ولی خبرنگاران اعلام کردند که در این کنفرانس خبری حاضر نمی شوند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در این میان یکی از خبرنگاران با اطلاع دادن موضوع تحریم کنفرانس خبری توسط سایر همکاران خود به نادر دست نشان سبب شد تا موضوع وارونه جلوه داده شود.

دبیر هیئت فوتبال انزلی تصریح کرد: اعلام عدم حضور دست نشان در کنفرانس خبری درست زمانی بود که خبرنگاران تحریم این کنفرانس را به دست نشان اطلاع داده بودند.

یوسفی همچنین خاطرنشان کرد: علی سامره سرمربی تیم مس رفسنجان بعد از پایان مسابقه یکی از کمک های خود را برای پاسخ به سوالات خبرنگاران به سالن کنفرانس خبری فرستاد که خبرنگاران حاضر به مصاحبه با وی نشده و خواستار حضور سرمربی تیم مس رفسنجان شدند.

گفتنی است در پی شکست تیم ملوان در مقابل تیم مس رفسنجان و تحمل نخستین شکست خانگی این تیم خبرنگاران به دلیل عملکرد نامطلوب «نادر دست نشان »طی هفته های گذشته کنفرانس خبری پس از بازی وی را تحریم کردند .

 این درحالی است که دست نشان طی پیغامی اعلام کرده است که حضور نیافتن وی در کنفرانس خبری نه به دلیل عدم حضور خبرنگاران بلکه تصمیم شخصی خود بوده است.

هفته گذشته تیم ملوان بندرانزلی با نتیجه دو بر یک در مقابل مس رفسنجان نخستین شکست خانگی خود را تجربه کرد.

این اتفاق بعد از سقوط ملوان انزلی از لیگ برتر طی سال های گذشته دومین اتفاق ناگوار برای این تیم محسوب می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان