ظاهر ما ممکن است به کمک لوازم آرایشی یا جراحی‌های پلاستیک تا حدی تغییر کند، ولی‌ پایه و اساس آن ثابت است. پس نباید فکر کنیم تمام تمرکز برای زیبا و جذّاب بودن روی ظاهر ماست. به خصصوص وقتی‌ صحبت از مردان در میا‌‌ن باشد، شخصیتی جذاب با خصوصیتی منحصر بفرد، زیبایی‌ ما را دو چندان می‌کند. با تقویت خصیصه‌های زیر، گامی‌ بزرگ به سمت این تغییرات بردارید.

 

1. جاه‌طلبی 

هدفمند بودن در زندگی‌، و داشتن جاه‌طلبی‌هایی در راستای رسیدن به آن اهداف، شخصیتی جذابتر از شما می‌سازد. حتی مردان، از زنان منفعل و بی‌ برنامه به عنوان زیبا یا قابل ستایش یاد نمی‌کنند. 

 

2. کنجکاوی

بی‌تفاوتی خصیصه‌ای است که از جذابیت شخصیتی هر کسی‌ می‌‌کاهد. سعی‌ کنید نسبت به کشف مسائل جدید، دنیای اطرافتن و به خصوص آنچه به مردان مربوط است، کنجکاو تر باشید؛ البته آن را در حدی حفظ کنید که افراطی نبوده و به فضولی تبدیل نشود.

 

3. شوخ طبی‌

در برخی‌ کارها جدیت خوب است ولی‌ اگر جدیت شما همیشگی‌ باشد و چهره یا شخصیتی خشک از شما بسازد، به شدت از جذابیت شما کم می‌کند. تقریبا تمام مردان از مصاحبت با زنان خوشرو، شاد و شوخ طبع لذت می‌‌برند.

 

4. آسیب پذیری

برخی‌ از ما خیال می‌کنیم که اگر شخصیتی سفت و سخت و ضّد ضربه از خود نشان دهیم، جذابتر خواهیم بود. درحالی‌که، حساس و احساساتی بودن، دل داشتن، ظرافت و آسیب پذیری مواردی هستند که نشان از لطافت روح و انسانیت ما دارند.

 

5. مثبت گرائی

هیچ کس از دوستی‌ یا ارتباط با افراد منفی‌ باف خوشحال نخواهد بود. سعی‌ کنید دیدگاهی مثبت به زندگی‌ داشته باشید و انرژی‌های خوبی‌ به دیگران منتقل کنید.

 

6. همدردی

افراد دلسوز و مهربان، همیشه مورد اعتماد دیگران بوده و جذابیت خاصی‌ از شخصیت خود بروز می‌‌دهند.

 

7. استاندارد‌های بالا

معیار‌های سطحی برای انتخاب‌هایتان نداشته باشید. کسانی‌ را به سمت خود جذب کنید که با شناخت شما مسحور جذابیت شما باشند و بتوانند آنکه را که هستید درک کنند.

 

8. نظم

تقریبا هیچ انسان شلخته‌ای در چشم دیگران به حد کافی‌ زیبا یا جذاب نیست. مرتب و منظم بودن، برنامه ریزی داشتن و ترتیب در کارها، خصایص مهمی‌ در نمود مثبت شخصیت ما دارند.

 

9. اعتماد به نفس

شاید مهمترین و اولین خصیصه‌ای که یک زن را برای تمام مردان جذاب می‌کند، اعتماد به نفس او باشد. شما حتی لباس‌هایی‌ مندرس به تن‌ داشته باشید، می‌‌توانید با قیمتی‌ترین پوشش‌ها "اعتماد به نفس" بی‌ اندازه جذاب بنظر برسید.