روح الامینی در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

چرا برخی از همراهی چهره های ملی با نیروهای انقلاب هراس دارند؟

دبیر کل حزب عدالت و توسعه با اشاره به برخی حاشیه سازی های روزهای اخیر گفت: مرد سیاست، صحنه را ترک نمی کند؛ پس نباید از همراهی چهره های ملی با نیروهای انقلاب هراس داشت.

چرا برخی از همراهی چهره های ملی با نیروهای انقلاب هراس دارند؟

عبدالحسین روح الامینی دبیرکل حزب عدالت و توسعه و عضو شورای عالی جبهه ایستادگی، در گفتگو با مهر با اشاره به انتخابات پیش رو و تحرکات گروههای سیاسی اظهار داشت: حضور چهره های ملی و صراحت و شجاعت آنان در سیاست ورزی، نشان می دهد که  گفتمان اصیل جمهوری اسلامی، زنده و پویا است و یاران نسل اول انقلاب، امام و رهبری همچنان در صحنه اند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی، چهار بار از (از ٥٥ سالگی تا ٧٩ سالگی) کاندیدای ریاست جمهوری و بارها نامزد نمایندگی و ریاست مجالس شورای اسلامی و خبرگان شد. برخی مواقع  پیروز شد و برخی اوقات رأی نیاورد. آیا می توان بر این  حضور مکرر از سوی جناح های سیاسی خرده گرفت؟

دبیرکل حزب عدالت و توسعه گفت: جناح ها می توانند برنامه ها و دیدگاه های چهره های سیاسی را نقد کنند، اما نباید از حیات و تحرک سیاسی آنان نگران و گلایه مند باشند. مرد سیاست، صحنه را ترک نمی کند؛ پس نباید از همراهی چهره های ملی با نیروهای انقلاب هراس داشت.

وی در پایان تاکید کرد: همه بدانند مردان روزهای سخت همچنان ایستاده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر