پیش فروش ساندرو استپ وی امروز آغاز می‌شود

سومین مرحله پیش فروش ساندرو استپ‌وی با قیمت‌های ۲۳ و ۲۶ میلیون تومان از ساعت ۱۱ امروز به صورت اینترنتی  و محدود آغاز می‌شود.

پیش فروش ساندرو استپ وی امروز آغاز می‌شود

گروه خودروسازی سایپا سومین دوره پیش فروش رنو ساندرو استپ‌وی را از ساعت 11 امروز به صورت اینترنتی و با پرداخت 23 و 26 میلیون تومان آغاز می‌کند.

در این مرحله از پیش‌فروش، خریداران ساندرو استپ‌وی دستی با پرداخت 23 میلیون تومان و ساندرو استپ‌وی اتوماتیک با پرداخت 26 میلیون تومان می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند.

این پیش‌فروش تنها برای 5400 نفر در نظر گرفته شده است که برای هر کد ملی محدودیت یک خودروی ساندرو استپ‌وی وجود دارد. مبلغ پیش‌ پرداخت شامل 15 درصد سود مشارکت و 12 درصد سود انصراف می‌شود.

خودروهای استپ‌وی ثبت‌نام شده در این مرحله، مرداد تا آبان 96 بر اساس انتخاب مشتری، تحویل داده می‌شود.

رنو ساندرو استپ‌وی خودروی کراس اوور خانواده ساندرو است که توسط پارس خودرو تولید می‌شود. ساندرو استپ‌وی پیشرانه‌ای با حجم 1598 سی‌سی و قدرت 105 اسب بخار دارد. 

قیمت ساندرو استپ‌وی دستی در کارخانه و نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا 46 میلیون و 550 هزار تومان و قیمت ساندرو استپ‌وی اتوماتیک در کارخانه و نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا 52 میلیون و 550 هزار تومان است.

قیمت رنو ساندرو استپ‌وی دستی در بازار آزاد 54 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک در بازار آزاد 62 میلیون تومان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان