آیا وقت کافی برای آرایش کردن ندارید، اما دوست دارید همیشه با آرایش باشید؟ امروزه صرف کردن وقت بسیار برای آرایش کردن، کاری دشوار شده است. اما دانستن نکات کلیدی و سریع برای همه‌ی بانوان الزامی است. در این مقاله تعدادی از این نکات مهم و کاربردی گردآوری شده است. پس با ما همراه باشید تا لذت آرایش در کمتر از چند دقیقه را تجربه کنید.

مژه‌ها

ریمل یکی از فاکتورهای اصلی در آرایش است. اما بعضی اوقات وقت کافی برای ریمل زدن و صبر کردن برای خشک شدن آن را ندارید، در این صورت بهترین کار،  استفاده از فرمژه است. با استفاده از فرمژه، مژه‌ها حالت‌دار شده، گیرایی چشم‌ها افزایش یافته و تاثیری همانند ریمل را بر زیبایی چشم‌ها دارند. همچنین دیگر نگران ریختن ریمل و سیاه شدن زیر چشم نخواهید بود.

نکات آرایشی یک دقیقه‌ای

ابروها

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که وسواس خاصی در آرایش ابروها دارند، باید به شما بگوییم که این کار زمان زیادی می‌برد، اما می‌توانید با استفاده از این تکنیک ابروی خود را در کسری از ثانیه آرایش کنید. به این صورت که به جای پر کردن تمام ابرو با مداد یا سایه که کاری زمان‌بر است، می‌توانید فقط نقاط خالی را با آن‌ها پر کرده و سپس به وسیله‌ی برس ابرو، ابروها را برس کرده تا مداد یا سایه به طور یکنواخت در تمام ابرو پخش شود. با این کار علاوه‌ بر این‌که ظاهری طبیعی و البته پرپشت برای ابروهای خود می‌سازید، در زمان هم صرفه جویی خواهید کرد.

نکات آرایشی یک دقیقه‌ای

چشم‌ها

چشم‌ها یکی از صادق‌ترین اعضای بدن هستند که تقریبا تمام اسرار شما را فاش می‌کنند. حالا تصور کنید که زمان کافی برای خواب نداشته‌اید یا بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اید خوب بخوابید و وقت کافی هم برای آرایش ندارید. در این صورت خستگی ناشی از کمبود خواب را به راحتی می‌توان در چشم‌های شما دید. برای از بین بردن آن در کمتر از چند ثانیه، فقط کافی‌ست کانسیلر را روی پلک و زیر چشمان خود بمالید و با سر انگشتان خود ماساژ دهید و در نهایت از پودر تثبیت‌کننده‌ی آرایش استفاده کنید.

نکات آرایشی یک دقیقه‌ای

پوست

استفاده از کانسیلر نواقص پوست را می‌پوشاند. شما می‌توانید هر قسمت از پوست را که تیره، دارای لک، دارای نقاط قرمز (کناره‌های سوراخ بینی) و گوشه‌ی داخلی چشم‌ها را با ضربات آهسته‌ی سر انگشتان ماساژ دهید، خواهید دید که در کم‌ترین زمان پوستی صاف و بی عیب و نقص خواهید داشت.

نکات آرایشی یک دقیقه‌ای

لب‌ها

تنوع لوازم آرایش مخصوص لب مانند خط لب، برق لب و رژ لب بسیار زیاد است. اما شما باید محصولی را انتخاب کنید که این سه ویژگی را داشته باشد. محصول پیشنهادی ما به شما، خط لب‌های ماژیکی مرطوب کننده و براق است. استفاده از آن بسیار آسان و سریع بوده و شما بدون داشتن آینه هم می‌توانید به راحتی از این خط لب‌ها استفاده کنید.

نکات آرایشی یک دقیقه‌ای

رنگ پوست

 بسیاری از خانم‌ها به دلیل داشتن پوست سفید، ترجیح می‌دهند همیشه آرایش داشته باشند. اما برای تغییر دادن رنگ پوست راه‌های سریع هم وجود دارد. استفاده از محصولات برنزه کننده‌ی پوست مانند اسپری و کرم در کم‌تر از چند ثانیه رنگ پوست را تغییر می‌دهند و ماندگاری بالایی دارند.

نکات آرایشی یک دقیقه‌ای