خوش استایلی، خوش‌پوشی و ظاهری آراسته از مهم‌ترین نکاتی است که هر خانمی دوست دارد آن را رعایت کند. اگر در شب ولنتاین مهمانی دعوت شده‌اید و دوست دارید مانند یک ستاره بدرخشید و متناسب با این شب لباس بپوشید، به پیشنهاد کارشناسان مد توجه، و در انتخاب پوشاک و استایل خاص آن‌ها را رعایت کنید.

1-قرمز، رنگ عشق

گل رز و رنگ قرمز اصلی‌ترین نماد‌های روز ولنتاین هستند و توجه به چنین رنگی در ظاهر و لباس پوشیدن، توجه شما به این روز را نشان می‌دهد و موجب می‌شود خوش استایل و همسو با جریان مد به نظر برسید. رنگ قرمز از جمله رنگ‌هایی است که در کمد لباس هر خانمی به چشم می‌خورد؛ پس می‌توانید با انتخاب بلوز، دامن، پیراهن یا شلوار قرمز ظاهری جذاب برای خود خلق کنید.

2- کدام رنگ با قرمز هماهنگی بیش‌تر دارد؟

اگر گام اول خوشپوشی در روز ولنتاین را رعایت کردید و لباس قرمز پوشیدید، بهتر است رنگ مکمل قرمز را بشناسید و در پوشش خود از آن استفاده کنید. بهترین و متناسب‌ترین رنگ با قرمز، مشکی است. بله، مشکی!

این رنگ با قرمز هماهنگی خوبی دارد و از آن‌جایی که مهمانی شب برگزار می‌شود، رنگ مناسبی برای لباس شب نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب کیف و کفش، جوراب شلواری یا زیورآلات مشکی زیبایی ظاهر خود را چند برابر سازید.

لباس زنانه شیک

3- قلب و گل رز، نمادهای ولنتاینی

استفاده از نمادهای ولنتاین مانند قلب و گل رز در ظاهر خود را فراموش نکنید. این طرح‌ها بهتر است به صورت نقش روی لباس، طراحی روی ناخن یا زیورآلاتی مانند گردنبند، گوشواره، دستبند و... باشد.

لباس زنانه شیک

لباس زنانه شیک

4- رایحه شیرین و شکلاتی

از سنت‌های مرسوم شب ولنتاین شکلات هدیه دادن است؛ پس با انتخاب عطری شیرین و وانیلی می‌توانید در خاطر دیگران تاثیرگذار و ماندگار باشید. بهتر است عطری که انتخاب می‌کنید سرشار از عصاره گل، عصاره وانیل و شکلات باشد و در گروه عطرهای گرم قرار داشته باشد.

عطر زنانه جدید

5- موها را فراموش نکنید!

مدل موی متناسب با این شب، ظاهر شما را خاص و منحصر به فرد می‌سازد. بافت قلبی شکل، استفاده از تل یا هد بند فانتزی و ... از جمله راهکارهای زیبا ساختن موها است.

مدل بافت مو

مدل بافت مو

مدل بافت مو

6- آرایش متناسب، رمز زیبایی

انتخاب آرایش مناسب و هماهنگ با فرم چهره، سبک مهمانی و البته مناسبت می‌تواند ظاهری منحصر به فرد و زیبا برای شما خلق کند. اصول مهم و کاربردی برای آرایش را اینجا بخوانید.

7- طراحی ناخن ولنتاینی

انتخاب لاک قرمز، مشکی یا صورتی یا طرح ولنتاینی نیز راهی برای خوش استایلی در مهمانی ولنتاین است و به شما کمک می‌کند خوش بدرخشید و حال و هوای ولنتاینی داشته‌باشید.

طراحی ناخن ولنتاین

طراحی ناخن ولنتاینی

سخن آخر

خوش‌پوشی و خوش‌استایلی تنها معطوف به سلیقه و نظر شخصی نیست و اگر دوست دارید همسو و همگام با مد سال باشید، بهتر است به نظر کارشناسان حوزه مد توجه کنید؛ و در سبک و سیاق استایل خود به کار ببرید تا خوش بدرخشید و تاثیرگذار باشید. نکاتی که در این مطلب به شما پیشنهاد دادیم، به این معنی نیست که باید همه را با هم انجام داد. اگر تنها به یکی از این 7 مورد توجه داشته‌باشید کافی است؛ و سعی کنید تناسب را در ظاهر خود رعایت کنید.