به گزارش خبرگذاری بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد تا اوایل اسفند امسال از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 9 رونمایی کند. هدف شرکت کرهای از معرفی زودهنگام محصول جدید این است که با آیفون X رقابت کرده و به روند صعودی اپل در فروش پایان دهد.
سامسونگ در نظر دارد دو مدل گلکسی اس 9 را زودتر از موعد معمول معرفی کرده و تا فروردین سال آینده، آنها را عرضه کند. معرفی نسل جدید پرچمداران این شرکت کرهای همواره در فروردین ماه صورت میگرفت اما این برنامهی زمانی برای نسل نهم موبایلهای گلکسی اس یک ماه عقب افتاده است و در اسفندماه رخ خواهد داد.
پرچمدار بعدی سامسونگ دوربینی کاملا ارتقاء یافته خواهد داشت
شایعات حاکی از آن است که پرچمدار بعدی سامسونگ شباهت بسیاری به نصلهای فعلی خواهد داشت اما قرار است سیستم دوربینش به کلی ارتقا پیدا کند.
معرفی این محصول که در واقع اولین رونمایی شرکت معروف کرهای پس از معرفی نوت 8 خواهد بود، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که میتواند عرصهای برای رقابت با آیفون X ایجاد کرده و یکه تازی چندماههی این تلفن هوشمند را پایان دهد.
منتقدان به آیفون X و قیمت 999 دلاری، روی خوش نشان داده و از خوبیهای آن بارها تعریف کردهاند، از این رو تحلیلگران اقتصادی معتقدند حراج تعطیلات کریسمس میتواند تنها مشکل این مدل یعنی قیمت بالا را حل کرده و فروش کلیاش را به 80 میلیون برساند.
آمار عرضه جهانی 5 برند برتر تلفنهای هوشمند
بر اساس اطلاعات آماری موسسهی IDC در دوماههی اول 2017، اپل تنها 13 درصد از کل تلفنهای عرضه شدهی دنیا را به خود اختصاص داده در حالیکه سهم سامسونگ 22 درصد بود و موفق شد که شرکت آمریکایی را کنار بزند.
به گفته تحلیل گران پس از پایین آمدن نرخ آیفون X در تعطیلات، سهم سامسونگ کاهش خواهد یافت و کمتر 20 درصد خواهد رسید.