در یک شهر ساحلی ایالت کنتیکت آمریکا، خانه‌ای قدیمی، تقریباً با 6 دهه عمر، وجود داشت که توسط یک طراح داخلی خریداری و نوسازی شد. این خانه الان متعلق به خانواده گارسیا است. «راکل گارسیا» (Raquel Garcia)، یک طراح داخلی محلی است که با سه دخترش (ناتالیای 18 ساله، پالومای 15 ساله و نینای 12 ساله) در این خانه زندگی می‌کنند. با خواندن ادامه مطلب فرصت دیدن یک خانه زیبا و آرامش‌بخش را از دست ندهید. 

راکل در سال 2015 تصمیم به نوسازی این خانه گرفت و بعد از 8 هفته، تنها چیزی از خانه که به همان شکل قبلی باقی ماند، درخت افرای ژاپنی در حیاط جلویی خانه بود. جابه‌جایی پنجره‌ها برای ورود نور بیشتر، اضافه کردن یک اتاق خواب در طبقه دوم و استفاده از پلان باز در طبقه اول برای داشتن یک زندگی خانوادگی مدرن، از مهم‌ترین تغییراتی بود که خانم گارسیا در خانه‌اش به وجود آورد.

دکوراسیون داخلی

او تلاش کرد تا نشانه‌هایی از خانه قدیمی را هم حفظ کند. همچون دیواره‌های پوشیده شده با پنل‌های چوبی سفید رنگ و کفپوش چوبی روشن که در خانه دیده می‌شوند.

دکوراسیون داخلی

در طبقه بالا که چهار اتاق خواب وجود دارند، آرامش موج می‌زند. راکل اتاق خواب کوچک‌ترین دخترش را طوری طراحی کرده است که نینا در آن احساس خوبی داشته باشد. راکل می‌گوید: «من این اتاق را لانه دخترم می‌نامم، زیرا انگار که پرندگان آن را برایش تزیین کرده‌اند.»

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

در خانه‌ای که سه فرزند و دو سگ وجود دارند، معمولاً سعی می‌شود تا از رنگ‌هایی استفاده شود که کثیفی‌ها را پنهان کنند. اما راکل ترجیح می‌دهد کثیفی‌ها را تمیز کند به جای اینکه آنها را پنهان کند. دیوارها به رنگ سفید و یا آبی بسیار روشن رنگ‌آمیزی شده‌اند. برای مبلمان از مواد ضد لکه استفاده شده تا زیبایی را در کنار تمیزی داشته باشند.

دکوراسیون داخلی

وسایل دکوری موجود در خانه را راکل طی سفرهایش به کشورهای دیگر و یا از خانه کودکی خود آورده است؛ و هرکدام از این اشیا خاطره‌ای را برای او زنده می‌کنند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی