کفش‌های زنانه سرشار از تنوع در مدل، نوع پاشنه، رنگ و المان‌های فانتزی هستند و طراحان هر فصل با معرفی مدل‌های متنوع و خاص، سعی می‌کنند بر جذابیت آن‌ها بیفزایند. طراحان طبق معمول هر سال، برای نیمه اول سال 2017 مدل‌های متنوعی از کفش طراحی کرده‌اند که در این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

1-سیلوئت

از مدل‌های محبوب چند سال اخیر کفش با پاشنه بلند، نازک و نوک نسبتا تیز است. این مدل کفش که به سیلوئت شهرت دارد برای بهار و تابستان امسال نیز در صدر پیشنهادهای طراحان دیده می‌شود. البته سیلوئت همراه با المان فانتزی، محبوب‌تر و خاص‌تر است.

کفش زنانه

2- کفش‌های لژدار

کفش لژدار یکی از مدل‌هایی است که امسال هم در پیشنهادهای طراحان دیده می‌شود و گزینه مناسبی برای طرفداران کفش‌های راحت است. البته بهتر است برای این که شبیه به کفش‌های طبی نباشد روی آن منگوله یا بند داشته باشد.

کفش لژدار

3- کفش پشت باز

کفش پشت‌باز با پاشنه بلند یا بدون پاشنه از مدل‌های محبوب امسال است که طراحان برندهای ایف سن لورن، مایکل کورس، گوچی، هرمس، کریستین دیور و... دیده می‌شود.

کفش پشت‌باز زنانه

4- کفش بندی

کفش بندی با پاشنه یا بدون پاشنه از مدل‌های محبوب امسال است که در میان محصولات برندهایی چون تامی، ایف سن لوران، هرمس و... دیده می‌شود.

کفش بندی زنانه

5- کفش کمربندی

کفش با بندی که دور مچ بسته شود یا اصطلاحا کمربندی از مدلهای پیشنهادی برای نیمه اول سال 2017 است. این مدل کفش کلاسیک و مناسب مهمانی است و با دامن و شلوار هماهنگی خوبی دارد.

کفش کمربندی

6- کفش رویه بلند

این کفش مدلی متفاوت و خاص دارد که مناسب خانم‌های تک پوش و متفاوت پسند است. در یک روز بارانی بهاری پوشیدن این کفش علاوه بر ظاهری جذاب و منحصر به فرد بسیار راحت و مطمئن محسوب می‌شود.

کفش رویه بلند

7- کفش بدون پاشنه

یکی از مدل‌های پرطرفدار و پرکاربرد که امسال هم در میان طرح‌های پیشنهادی دیده می‌شود کفش بدون پاشنه یا تخت است. مدل نوک تیز و نوک گرد از مدل‌های پیشنهادی امسال برای کفش بدون پاشنه است.

کفش بدون پاشنه زنانه

8- کفش پاشنه بلند و پهن

کفش پا پاشنه و نوک مستطظیل شکل از مدل‌های جذاب و خاص برای کفش در نیمه اول امسال است که در بین محصولات گوچی، والنتینو، کریستین دیور و ...دیده می‌شود.

کفش پاشنه بلند

9- کفش جلوباز

این مدل کفش از مدل‌های کلاسیک و محبوب برای دورهای مختلف است که بهار و تابستان 2017 نیز در بین محصولات پیشنهادی طراحان دیده می‌شود.

کفش جلوباز

10- کفش با المان تزئینی

تزئین کفش با المان‌های فانتزی مانند زنجیر، منگوله، پاپیون و... نیز در بین پیشنهادهای امسال طراحان دیده می‌شود. این مدل علاوه بر زیبایی و متفاوت بودن موجب می‌شود ظاهر شما جذاب‌تر و خاص‌تر شود.

کفش زنانه شیک