آشپزخانه‌های بزرگ، چشم‌اندازهای میلیونی و مبلمان منحصربه فرد را فراموش کنید. معمولاً بهترین بخش در خانه یک چهره معروف، شخصی‌ترین بخش یعنی کمد لباس‌ها یا بهتر بگوییم اتاق لباس‌ها است. کمد لباس و کفش، علاوه بر استایل ظاهری یک چهره، مدل شخصیتی او را هم نشان می‌دهد. در ادامه مطلب 10 کمد لباس، متعلق به چهره‌های تلویزیونی، عرصه مد و لباس و طراحی داخلی را خواهید دید. 

اندی کوهن (Andy Cohen) - مجری تلویزیونی

اندی مجری، تهیه‌کننده و طرفدار دنیای مد و لباس است که 3 آپارتمان را با هم ادغام کرده و خانه‌ای بزرگ ساخته است. بنابراین تعجبی نیست که کمد لباس‌های او به این بزرگی باشد. 

کمد لباس

کری راسل (Keri Russell) - بازیگر

کمد لباس کری همچون شخصیت آرام او، ظاهری آرام و ساده اما در عین حال لوکس و شیک دارد. 

کمد لباس

کلویی کارداشیان (Khloe Kardashian) - مدل

کلویی عاشق نظم و ترتیب است و این ویژگی در کمد ورزشی او نیز به خوبی دیده می‌شود. تنها کمد ورزشی او 15 متر مربع مساحت دارد. 

کمد لباس

مونیک لولییه (Monique Lhuillier) - طراح لباس

مونیک از طراح داخلی خواسته بود تا فضایی الهام بخش برای او ایجاد کند. همچنین او می‌خواست که کمد لباس‌ها هم همانند بقیه اتاق‌های خانه تم رنگی خاکستری داشته باشد. 

کمد لباس

جولیانا رانسیک (Giuliana Rancic) - شخصیت تلویزیونی

جولیانا منتقد مد چهره‌ها است، پس حتماً باید خود کمدی پر از لباس‌های مختلف داشته باشد و می‌بینید که همین طور هم هست. 

کمد لباس

جنا لیونز (Jenna Lyons) - طراح لباس

تعجبی ندارد که برای جنا از طراحان خلاق برند J.Crew، کمد کفش‌هایش از مهم‌ترین بخش‌های خانه او باشد. جنا یکی از اتاق‌های آپارتمان خود در نیویورک را به لباس‌ها و کفش‌هایش اختصاص داده است. 

کمد لباس

برایان اتوود (Brian Atwood) - طراح کفش

این چهره بر خلاف خیلی‌های دیگر علاقه‌ای به شلوغی ندارد و بیشتر مینیالیست است. این ویژگی را در اتاق لباس‌های او ب خوبی می‌توان مشاهده کرد.

کمد لباس

نِیت برکس (Nate Brkus) - طراح داخلی

با وجود این همه کفش، مطمئناً نیت نیاز به یک اتاق و چند قفسه برای مرتب کردن آنها دارد. 

کمد لباس

ایمی سانگ (Aimee Song) - وبلاگ نویس مد 

اگر به سایت Songofstyle.com سر زده باشید، حتماً می‌دانید که ایمی در طراحی استایل مهارت خاصی دارد. تا به حال کنجکاو نشده‌اید که او این همه لباس را در کجا نگهداری می‌کند؟

کمد لباس

للا رز (Lela Rose) - طراح لباس

همان‌طور که بسیاری از لباس‌های طراحی شده توسط او به روی فرش قرمز رفته‌اند، للا اتاق لباس‌هایش را هم با فرش قرمز آراسته است. 

کمد لباس