معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری خبر داد

تبادل نظر پیرامون اختلاف صندوق بازنشستگی در موضوع هتل جهانگردی آبگرم محلات/ تقدیر از قوه قضاییه برای تامین امنیت سرمایه گذاری

پیرو مکاتبات و جلسات حضوری نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و درخواست پیگیری موضوع اختلاف صندوق بازنشستگی در موضوع هتل جهانگردی آبگرم محلات، امروز قره سید رومیانی در جلسه‎ای با حضور مدیرکل دادگستری استان مرکزی و سایر مدیران استانی و محلی درباره این موضوع گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، میرهادی قره سید رومیانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری به دستور وزیر دادگستری به استان مرکزی سفر کرد.


پیرو مکاتبات و جلسات حضوری نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و درخواست پیگیری موضوع اختلاف صندوق بازنشستگی در موضوع هتل جهانگردی آبگرم محلات، امروز قره سید رومیانی در جلسه ای با حضور مدیرکل دادگستری استان مرکزی و سایر مدیران استانی و محلی درباره این پرونده گفتگو و تبادل نظر کردند.


وی اظهار کرد:در مورد این پرونده میزان رای دادگاه است.


میرهادی قره سید رومیانی گفت: از قوه قضاییه برای تامین امنیت سرمایه گذاری باید به صورت ویژه تقدیر کرد؛ هر سه قوه کشور در حال تلاش بسیار هستند تا در سریعترین زمان ممکن معضلات و کاستی ها در کشور برطرف شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان