به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش اول با عنوان «هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب» که به قلم جفری گیتومر، نویسنده و مربی مطرح حوزه فروش نوشته شده، به روشهای تمام کردنِ موفقیتآمیز معامله پرداخته است. بخش دوم کتاب هم با عنوان «همتعجب کردن مشتری» به قلم توماس لیدال نوشته شده است.
پشت جلد این کتاب آمده است:
اکثر کسب و کارها فکر میکنند فروشندههایشان موجب موفقیتشان میشوند. اشتباه میکنند! و با این اشتباه، میدان را برای رقیبهایشان خالی میکنند ت بازار را به تسخیر خودشان درآورند. حتماً بارها این جمله را از زبان صاحبان کسب و کار شنیدهاید که: «ما فروشنده به قدر کافی نداریم». فکر نادرستی است! آنها هزاران فروشنده دارند که نامشان مشتری است. این کتاب به خواننده نشان میدهد که چطور مشتریهایش را با خدمات خود شگفتزده کند تا همیشه و همهجا از او تعریف کنند و در نهایت، تبدیل به بهترین فروشندگان او شوند.
«کتاب نارنجی» نوشته مشترک جفری گیتومر و توماس لیدال با ترجمه فرخ بالنده، در 192 صفحه، با شمارگان 1100 نسخه و با بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات پندار تابان، منتشر و راهی بازار کتاب شده است.