ماهان شبکه ایرانیان

نوکیا ۵، جان سختی که نه می‌سوزد نه خم می‌شود [تماشا کنید]

نوکیا ۵ آخرین موبایلی است که توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مورد بررسی قرار گرفته است. این تلفن همراه که با قیمت ۲۶۸ دلاری خود جایگاهی میان موبایل اقتصادی و میان رده را پیدا می‌کند، توانست با بدنه‌ی محکم و تمام فلزی خود از تست‌های ماندگاری جان سالم به در ببرد.

نوکیا 5، جان سختی که نه می‌سوزد نه خم می‌شود [تماشا کنید]

نوکیا 5 آخرین موبایلی است که توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مورد بررسی قرار گرفته است. این تلفن همراه که با قیمت 268 دلاری خود جایگاهی میان موبایل اقتصادی و میان رده را پیدا می‌کند، توانست با بدنه‌ی محکم و تمام فلزی خود از تست‌های ماندگاری جان سالم به در ببرد.

این آزمایش‌ها که شامل تست خراش پذیری، خم‌شدگی و سوختگی می‌شد نشان داد که HMD Global پس از خرید حق استفاده از نام تجاری نوکیا، هنوز تمایل دارد سیاست‌ تولید موبایل‌های محکم و بادوام این برند را ادامه دهد.

دوربین اصلی و فلش LED این موبایل به همراه‌ سنسور اثر انگشت آن همگی با لایه‌ی شیشه‌ای گوریلا گلاس حفاظت ‌می‌شوند و شاید به همین دلیل است که نمی‌توان آنها را به راحتی خراش داد. همچنین نمایشگر LCD این مدل مقاومت خوبی در برابر تست سوختگی از خود نشان ‌می‌دهد. در ادامه شما را به دیدن این آزمایشات دعوت می‌کنیم؛

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان