ورود کوپه جدید آئودی E-Tron GT در سال ۲۰۲۲!

طی ماه‌های آتی شاهد خودرو‌های تمام برقی معمولی و لوکس زیادی خواهیم بود. با این حال رونمایی‌های بعد از آن طی مدت‌ها بعد است که توجهات اصلی را جلب خواهد نمود

ورود کوپه جدید آئودی E-Tron GT در سال 2022!

طی ماه‌های آتی شاهد خودرو‌های تمام برقی معمولی و لوکس زیادی خواهیم بود. با این حال رونمایی‌های بعد از آن طی مدت‌ها بعد است که توجهات اصلی را جلب خواهد نمود. به عنوان مثال می‌توان به کمپانی آئودی اشاره نمود. به گفته وبسایت آلمانی زبان Auto Motor und Sport، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل کوپه چهار در E-Tron GT در سال 2022 می‌باشد. به گفته رئیس بخش تحقیق و توسعه آئودی یعنی پیتر مرتنس، مدل E-Tron GT در حال حاضر یک نمونه در دست کار است اما پیش از این زیر ساخت‌های مربوط به آن در کنار یک سوپر اسپورت برقی جدید، در دست انجام می‌باشد.

به گفته مرتنس این خودرو دارای سقفی با استایل سقف‌های خودرو‌های کوپه، پنجره مشبک وارونه، چراغ‌های جلویی با ظاهری تهاجمی و باریک، و گلگیر‌های قوس ‌دار مجزا می‌باشد. از لحاظ ظاهری می‌توان این خودرو به کانسپت e-tron Sportback (که در تصویر می‌بینید)، به اضافه ارتفاع پایین‌تر و دیگر به روز رسانی‌های ظاهری دیگر تشبیه نمود. با این حال در داخل، این خودرو پر زرق و برق دارای ویژگی‌های مشترک بسیاری با دیگر محصول تمام برقی شرکت فولکس واگن یعنی پورشه میشن E می‌باشد. البته این دو خودرو به لحاظ تکنولوژی، به طور کامل یکسان نبوده اما دارای اجزاء مشترک زیادی هستند. به طور مثال انتظار میرود کمپانی آئودی از ساختار باطری لیتیوم ایون پورشه بهره‌مند شود. همچنین نسخه‌ای از سیستم جفت دیفرانسیل مدل میشن E نیز با اندکی اصلاح توسط آئودی در حال توسعه است.

تردیدی نیست که مدل E-Tron GT نیز همانند میشن E قیمت بالایی خواهد داشت. چرا که شروع قیمت کمی کمتر از 100.000 یورو مسلماً رقم کمی نیست. فوق سدان برقی کمپانی آئودی دارای خروجی قدرت 600 اسب بخار خواهد بود و تنها با یک بار شارژ محدوده‌ای بیش از 300 مایل را می‌پیماید. ظاهراً گروه خودرو سازی فولکس واگن برای ادامه این پروژه به آئودی چراغ سبز نشان خواهد داد چرا که انتقال تکنولوژی مدل میشن E پورشه به یک برند خواهر به لحاظ سرمایه گذاری حرکتی منطقی خواهد بود. چرا زمانیکه فضای کافی برای هر دو خودرو در بازار کنونی است، تمامی سرمایه در نظر گرفته شده را تنها بر روی یک خودرو هزینه کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر