موبایل پرچمدار ال جی جی ۶ رسماً معرفی شد [در حال به روز رسانی]

پس از هفته ها انتظار، بالاخره ال جی دقایقی قبل در جریان کنگره جهانی موبایل از اسمارت فون پرچمدارش یعنی جی ۶ رونمایی کرد. این دستگاه نوعی سنت شکنی در طراحی های مرسوم کمپانی کره ای به شمار می رود و بدنه ای یکپارچه از جنس فلز و شیشه دارد.

موبایل پرچمدار ال جی جی 6 رسماً معرفی شد [در حال به روز رسانی]

پس از هفته ها انتظار، بالاخره ال جی دقایقی قبل در جریان کنگره جهانی موبایل از اسمارت فون پرچمدارش یعنی جی 6 رونمایی کرد. این دستگاه نوعی سنت شکنی در طراحی های مرسوم کمپانی کره ای به شمار می رود و بدنه ای یکپارچه از جنس فلز و شیشه دارد.

رئیس بخش موبایل ال جی معتقد است کاربران برای انجام کارهای بیشتر، دائماً به نمایشگرهای بزرگتری نیاز دارند و از آنجا که جی 6 نخستین اسمارت فون با نمایشگر بزرگ «فول ویژن» است، در بازار رقابتی کنونی می تواند اوضاع را به نفع این کمپانی تغییر دهد.

ال جی می گوید جی 6 نخستین موبایل در جهان است که به فناوری «دالبی ویژن» مجهز شده، خبری که برای علاقمندان محتوای ویدیویی و اجرای محتوای مبتنی بر استاندارد فوق روی تلفن همراه بسیار خوشحال کننده است.

کمپانی کره ای در طراحی رابط کاربری جدید خود، حداکثر استفاده را از نسبت تصویر نامعمول 18:9 نمایشگر به عمل آورده و بسیاری از کارکردها را در قالب دو مربع کامل کنار یکدیگر اجرا می کند. به عقیده آنها «کار کردن با جی 6 از بسیاری جهات، ساده است.»

 

این خبر در حال به روز رسانی است ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان