فرمانده حفاظت سپاه پاسداران:

۱۰۰ سوله صالحین در استان تهران ساخته شده است

ری- فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۰۰ سوله صالحین در استان تهران ساخته شده است.

100 سوله صالحین در استان تهران ساخته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی نصیری که از سال 90 و راه اندازی سپاه سیدالشهدا(ع) فرماندهی این سپاه را بر عهده داشت، صبح سه شنبه در مراسم معارفه سردار سید محمد تقی شاهچراغی به عنوان فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) طی سخنانی گفت: تمام این 80 ماه مسئولیت بنده برایم به یاد ماندنی است.

وی با بیان این که در سال 90 زیر ساخت متناسب برای راه اندازی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرستان ری و نیز نیروی انسانی لازم وجود نداشت، گفت: 11 ناحیه از استان البرز به تهران وصل شده بود و 4 ناحیه نیز در طول 80 ماه ایجاد شد، لشکر عملیاتی و یگان امنیتی، ناحیه دانشجویی می بایست از صفر ایجاد می شد.

فرمانده سابق سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان این که لطف خدا و همکاری صمیمانه همکاران در سپاه سیدالشهدا(ع) سبب موفقیت این سپاه و حل بخشی از این مشکلات شد، اظهار داشت: سپاه سیدالشهدا(ع) امروز از نظر نیروی انسانی در موقعیت مناسبی قرار داشته و نیروهای جوان و پر انگیزه ای دارد و ساختار شکل واقعی خود را پیدا کرده است و لشکر عملیاتی طی 6 سال گذشته راه اندازی شده است.

نصیری با بیان این که 15 ناحیه مقاومت امروز در سطح شهرستان های استان تهران فعال هستند، گفت: امروز اردوگاه استانی سپاه استان تهران و بخش های مورد نیاز در حوزه آموزشی، هویت خود را پیدا کرده است و این حاصل تلاش جمعی همکاران بنده و مجاهدت آن ها بوده است، اگر همت و تلاش این عزیزان نبود، امروز شاهد این وضعیت نبودیم.

وی ادامه داد: بیش از 80 حوزه مقاومت بسیج در استان تهران مکان مناسبی نداشت، اما الحمدالله امروز بیش از 80 حوزه در سپاه سیدالشهدا(ع) ساخته شده و در حال ساخت پایگاه ها هستیم، بیش از 100 سوله صالحین در استان تهران ساخته شد و امروز در حوزه زیر ساخت به برنامه پنج ساله ششم وارد شدیم.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که امروز فرماندهان خوب، جوان و ارزشمند در نواحی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران فعال هستند، گفت: خشت به خشت سپاه سیدالشهدا(ع) با سعی و تلاش جمعی بنا شد، امروز با توجه به این که هر روز در مسیر انقلاب نیاز به کار داریم و باید اقدامات سپاه استان در محرومیت زدایی در مناطق مختلف مضاعف شود.

نصیری با اشاره به ارتباط صمیمی و قلبی سپاهیان استان تهران با ائمه محترم جمعه استان ، گفت: این ارتباط و نیز ارتباط با مسئولین استانی و شهرستانی برکات بسیار خوبی در استان تهران داشت و کمک کرد تا بتوانیم مسئولیت و ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر