یکی از سبک‌هایی که هیچ وقت نمی‌توانیم آن را کنار بگذاریم، طراحی برای فضاهای کوچک است، زیرا خواسته یا ناخواسته خانه‌ها در حال کوچک شدن هستند و ما هم باید خود را برای زندگی در این شرایط آماده کنیم. اما این به این معنا نیست که باید خیلی چیزها را از زندگی خود حذف کنیم، بلکه با چند ترفند ساده می‌توانیم از فضای موجود بهترین بهره‌وری را داشته باشیم. در ادامه مطلب با 3 روش ساده آشنا خواهید شد.

مشکل: نداشتن باغچه

با مشکل نداشتن باغچه چه باید کرد؟ اگر شما هم به گیاهان و آوردن طبیعت به خانه علاقه دارید اما فضای کافی برای این کار را ندارید، از ایده باغچه‌های دیواری استفاده کنید. در مطلب "چگونه یک باغچه دیواری داشته باشیم؟" روند ساخت یک دیوار سبز را به شما آموزش داده‌ایم و در مطلب "باغچه خانگی" هم چند ایده جالب برای ایجاد این باغچه‌های دیواری به شما داده‌ایم.

خانه کوچک

خانه کوچک

مشکل: نداشتن فضای کافی برای آرایش

اگر فضای کافی برای قرار دادن میز توالت در اتاق خواب ندارید، از این ایده استفاده کنید. یک تخته چوبی و دو براکت فلزی برای ساخت میز توالتی بدون اشغال فضای اتاق کافی است.

خانه کوچک

در ادامه دو میز توالت دیگر را می‌بینید که برای اتاق‌های کوچک کاربردی هستند.

خانه کوچک

خانه کوچک

مشکل: نداشتن فضای کافی برای اتاق غذاخوری

اگر خانه شما بسیار کوچک است و فضای کافی برای قرار دادن یک میز غذاخوری به طور مداوم را ندارد، می‌توانید از میزهای غذاخوری مدرن که جمع‌شونده هستند استفاده کنید.

خانه کوچک

خانه کوچک

خانه کوچک