در جلسه معاونین امور مجلس وزارت دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد

تاکید بر هم افزایی بین بخشی وزارتخانه‌های دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی

در جلسه معاونین امور مجلس وزارت دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی بر هم افزایی بین بخشی وزارتخانه‌های دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، میرهادی قره سید رومیانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری در دیدار با معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های وزارت دادگستری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هم افزایی مستمری صورت گیرد.

وی افزود: در پیشبرد اهداف، همکاری اصل بسیار مهمی است و با تعاملی که انشاالله با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار خواهیم کرد، امیدواریم بتوانیم در این امر موفق باشیم.

قره سید رومیانی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسترهای فراوانی دارد که در حوزه‌های مختلف قابلیت هم‌افزایی با وزارت دادگستری دارد.

وی گفت: نقاط و ظرفیت‌های مختلف و بسیاری در 2 وزارتخانه وجود دارد که نیاز به همکاری و هماهنگی دارد که این جلسات به بررسی و پیشبرد آن کمک به سزایی می کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری عنوان کرد: هم افزایی بین بخشی، امروزه نیاز همه واحدها و سازمان ها است؛ زیرا این هماهنگی‌ها باعث سهولت کارها در جامعه و رفاه و رضایت عمومی می شود.

وی گفت: جلسات هماهنگی با سایر نهادها نیز درحال برگزاری است که ان شاالله به هم افزایی مطلوبی دست پیدا کند.

سید هادی حسینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه جلسه بسیار مطلوبی بود، گفت: بهره گیری از توانمندی‌ها و تجربیات و بکارگیری آن در مسیر صحیح به حل مسائل کمک ویژه‌ای می‌کند و امیدواریم با تعاملی که با وزارت دادگستری در حوزه های مختلف برقرار می کنیم، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان