از آنجایی که خیلی سریع داریم به سال 2018 نزدیک می‌شویم، موقع این است که درباره رنگ‌هایی که دکوراسیون سال جدید را تشکیل می‌دهند، بحث کنیم. همانطور که در سال 2017 شاهد محبوبیت رنگ‌های خنثی گرم، سبز استوایی و رنگ شتری زیبا بودیم، پیش‌بینی می‌کنیم که سال بعد رنگ‌های محبوب عجیب‌تر از این باشند.
اگر می‌خواهید این ترکیب رنگ‌ها را بشناسید و کاربرد آن‌ها را در دکوراسیون داخلی ببینید، 7 تصویر آورده شده در ادامه مطلب را مشاهده کنید.

سیاه برای ایجاد نقطه‌ای شاخص در خانه

کاربرد رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی به خانه ظاهری داراماتیک می‌بخشد. این رنگ را می‌توانید در کفپوش، دیوارها و یا حتی لوستر به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ‌های مینیمال

دکوراسیون سیاه و سفید 2017 حالا به یک ترکیب رنگی مینیمال دیگر تبدیل شده است. رنگ‌هایی ملایم و روشن مثل سبز نعنایی و صورتی روشن که ترکیبی هماهنگ، مدرن و زیبا را به وجود می‌آورند.

دکوراسیون داخلی

صورتی رنگ انرژی‌بخش

صورتی دیگر رنگی زنانه نیست. این رنگ احساسات هر فردی را تحت تأثیر قرار داده و حال و هوای انسان را عوض می‌کند. اما این بار رنگ صورتی در طیفی تیره‌تر به کار می‌رود.

دکوراسیون داخلی

 سایه‌های روشنی از رنگ آبی

به نظر می‌رسد که در سال 2018 سبک‌های آرامش‌بخش طرفداران بیشتری داشته باشند. یکی از رنگ‌هایی که باعث می‌‌شود شما در آرامش به سر ببرید، فیروزه‌ای کدر است.

دکوراسیون داخلی

زرد و سبزهای پر طراوت

اگر بخواهید خانه خود را در سال 2018 پر از رنگ‌های شاد و پرطراوت کنید، هیچ چیز جلودار شما نیست. در بین رنگ‌هایی که می‌توانید استفاده کنید، زرد آفتابی وجود دارد که شما را به لبخند زدن وا می‌دارد.

دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ‌هایی از سراسر دنیا

دیگر لازم نیست هر منطقه‌ای بر اساس محیط اطراف خود رنگ‌ها را انتخاب کند، بلکه سبک 2018 ایجاب می‌کند که شما ترکیب رنگی را که از هر گوشه دنیا دوست دارید، به خانه خود بیاورید.

دکوراسیون داخلی

رنگ‌های متالیک یا خنثی

دیگر رنگ‌های براق متالیک جز رنگ‌های کم کاربرد نیستند، بلکه در سال 2018 آنها به "رنگ‌های خنثی جدید" تبدیل می‌شوند. حتی اگر تصمیم بگیرید از کاغذدیواری طلایی بر روی سقف استفاده کنید، مشکلی پیش نمی‌آید.

دکوراسیون داخلی

هم‌رنگ با تکنولوژی

با تکنولوژی دوست شوید، نه تنها با وسایل هوشمند بلکه با رنگ‌های با اشباع بالا. مثلاً ترکیب رنگ آبی تیره در کنار رنگ‌های خنثی، طلایی گرمابخش و سبز پسته‌ای انرژی فضا را چند برابر می‌کند.

دکوراسیون داخلی