یکی از مدل‌های شلواری که به تازگی در دنیای مد رایج شده شلوار "پالازو" است که ما آن‌ها را تحت عنوان دامن شلواری می‌شناسیم. اگر می خواهید یکی از خوش پوش های تابستان امسال باشید، بهتر است شلوار پالازو را به لیست خرید تابستانه خود اضافه کنید. راهنمای ست کردن آن را هم از ما یاد بگیرید. 

  • پالازوها بسیار راحتند و برای نیمه اول سال انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود. این شلوارها عمدتا از جنس نخ، کتان و جین هستند. پس حالا که فرصت پوشیدن این مدل شلوارها است با انتخاب یک از مدل‌های زیبای آن راحتی و خنکی وصف‌ناپذیری تجربه کنید.

    شلوار پالازو

  • این شلوارها هم مناسب مهمانی هستند و هم مناسب استفاده روزمره. پس اگر دوست دارید این شلوارها را در مهمانی بپوشید، بهتر است از جنس کتان باشند تا ظاهری رسمی به تیپ شما ببخشد.

شلوار پالازو

  • بهترین بلوزی که پوشیدن آن با این شلوار پیشنهاد می‌شود بلوز نیم‌تنه است. اما اگر اهل پوشیدن چنین بلوزی نیستید یک استرچ یا بلوز تنگ بپوشید و کمر شلوار را روی آن ببندید تا انتهای بلوز روی شلوار نباشد.

شلوار پالازو

  • اگر نمی‌خواهید بلوز نیم‌تنه یا تنگ بپوشید، تضاد رنگی بین بلوز و شلوار ایجاد کنید تا ظاهر شما یک‌دست نباشد.

شلوار پالازو

  • این شلوارها علاوه بر این که با کفش پاشنه بلند هماهنگی دارند، با کفش‌های اسپرت و حتی کتانی نیز پوشیده می‌شوند. رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت این شلوارها نیز با هر سلیقه و سبک پوشش هماهنگی دارند.

شلوار پالازو

  • مدل‌های این شلوار بسیار متنوع است و رایج‌ترین مدل آن برمودا یا چاک‌دار هستند. البته اگر قد شما کوتاه است سراغ مدل برمودای پالازوها نروید. جالب است بدانید قد این شلوار از زیر زانو تا روی زمین متغیر هست و هرکدام که با استایل و فرم اندام شما هماهنگ باشد را می‌توانید انتخاب کنید.

    شلوار پالازو

شلوار پالازو