به گزارش ایسنا، سید حسین سیدزاده بیان کرد: بررسی مدارک و پرداخت خسارتها به طور مستمر در حال انجام است.
او در ادامه به اجرای طرح خدمات الکترونیک صندوق اعتباری هنر و تفاوت آن با روش اجرائی در سالهای گذشته اشاره و تاکید کرد: ثبت نام تا دریافت خسارت به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور اعضا قابل انجام شده است.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنری بیان کرد: 94 درصد مراجعات حضوری اعضا در محل تا هم اکنون کاهش یافته است از این رو بصورت جدی به ادامه و اجرای این طرح مصمم هستیم.
به گفته سیدزاده، برای کسانی که تمایل به مراجعه حضوری در تهران و مراکز استانها دارند، نیز این امکان فراهم است که این عده بصورت حضوری امور خود را پیگیری کنند.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در عین حال اظهار کرد: آمار دقیقی از نحوه خدمات رسانی بیمهها به اعضای این صندوق تا پیش از این وجود نداشته اما امسال صندوق در دوره جدید خود با راه اندازی خدمات الکترونیک به راحتی قادر خواهد بود از عملکرد بیمه در مقابل اعضا باخبر شده و در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان خود گامهای اساسی را در جهت رفاه حال تمامی اعضا بردارد.
سید زاده همچنین از تعامل بیمه رازی و صندوق اعتباری هنر به شکلی مثبت یاد کرد و گفت: بررسی مدارک ارسالی به صندوق به طور مستمر در حال انجام و هم اکنون در انتظار رسیدگی پرداخت خسارتها از سوی بیمه رازی هستیم.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: این صندوق ارائه خدمات بهینه در جهت رفاه حال اعضا و همچنین بروزرسانی تمامی دریافت خدمات بخصوص بیمههای تکمیلی را در دستور کار جدی خود قرار داده و با جدیت این مهم را دنبال خواهد کرد.