شیرزاد مطرح کرد؛

برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای دانشجویان شاهد

معاون آموزش اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و قرآنی از جمله فعالیت‌های فرهنگی ستاد شاهد دانشگاه آزاد است.

برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای دانشجویان شاهدبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شیرزاد معاون آموزش اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 200 هزار نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در 450 واحد دانشگاهی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که به این منظور بانک اطلاعات نخبگان و ایثارگران در این دانشگاه راه اندازی شده است تا بتوانیم دانشجویان برتر دانشگاه آزاد را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه در جشنواره جایزه ملی ایثار که در 18 شاخص، از 18 دانشجوی برتر این دانشگاه تجلیل می‌شود، افزود: در مجموع 51 شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد داریم که مراسم تجلیل از خانواده‌های آن‌ها انجام شد و قرار است جشنواره ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در مرحله استانی و کشوری در سال 96 برگزار شود.

شیرزاد با اشاره به اینکه در 450 واحد دانشگاهی، 100 هزار نفر از جامعه هدف متشکل از همسر و فرزندان شهدا و جانبازان در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی ستاد شاهد در واحدهای دانشگاه آزاد، برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و قرآنی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان