شرایط فروش پژو ۲۰۷ جدید دی ماه ۹۶

گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش دی ماه ۹۶، شرایط فروش قطعی محصولات خود را اعلام کرده است که در این میان، شرایط فروش پژو ۲۰۷ جدید می‌تواند مورد توجه قرار گیرد که با جعبه دنده دستی به مشتریان عرضه خواهد شد

گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش دی ماه 96، شرایط فروش قطعی محصولات خود را اعلام کرده است که در این میان، شرایط فروش پژو 207 جدید می‌تواند مورد توجه قرار گیرد که با جعبه دنده دستی به مشتریان عرضه خواهد شد.
در شرایط فروش این خودرو، قیمت نهایی 42 میلیون و 900 هزار تومان را در نظر گرفته است که با موعد تحویل 30 روزه و همچنین در رنگ بندی سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه و در رنگ یاسی به مشتریان عرضه خواهد شد.
در ادامه لازم به ذکر است که عمده تغییرات این خودرو مربوط به بخش ظاهری اتومبیل می‌شود، زیرا در بخش مولد قدرتی شاهد بکارگیری پیشرانه چهار سیلندر TU5 هستیم که قدرتی 105 اسب بخاری و گشتاوری 142 نیوتن متری دارد که برای انتقال نیروی تولیدی آن از جعبه دنده‌ای مشابه با رانا، یعنی 5 سرعته دستی استفاده شده است.
تغییرات ظاهری هم آنچنان که گفته می‌شود در این خودرو بزرگ و اساسی نیست و در قسمت خارجی تنها در چراغ‌های پیشانی جدید و چراغ‌های عقب جدید خلاصه می‌شود که این دو فاکتور هم تنها قاب داخلی آن‌ها پیشرفته‌تر و بهتر از قبل شده‌اند. هرچند آینه‌های جانبی را هم ‌وان در لیست قسمت‌های تغییر یافته جهت زیباسازی این خودرو قرار داد.
دیگر قسمت تغییر یافته در این خودرو هم مربوط به داخل کابین می‌شود که می‌توان ردپای آن‌ها را در طراحی و نصب یک صفحه نمایشگر لمسی در بالای داشبورد و بکارگیری غربیلک فرمانی پیشرفته‌تر دنبال کرد که به یکسری کلید مجهز شده است. سایر قسمت‌های داخلی کابین هم همانند قبل هستند، مگر اینکه تغییراتی بسیار جزیی در ریزکاری‌های آن صورت گرفته باشد که در دید کلی قابل تشخیص نیستند.

شرایط فروش محصولات ایران خودرو

شرایط فروش محصولات ایران خودرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر