همان طور که سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی عوض می‌شوند، در هر دوره گیاهان آپارتمانی محبوب هم تغییر می‌کنند. مثلاً سال گذشته همه عاشق ساکولنت‌ها شده بودند. بعد از آن در بیشتر خانه‌ها درختچه زیتون دیده می‌شد. اما حالا مردم به خاطر بافت، ساقه‌های بلند و تراکم برگ‌های سرخس، عاشق آن شده‌اند. در ادامه مطلب درباره این گیاه بیشتر بدانید.

البته سرخس‌ها در گذشته هم به خاطر توانایی رشد در سایه و مکان‌های مرطوب جز گیاهان آپارتمانی محبوب بوده‌اند. این گیاه می‌تواند جایگزین خوبی برای یک دستگاه رطوبت‌ساز باشد.

سرخس

علاوه بر تأثیر مثبتی که گیاه سرخس بر سلامت اعضای خانواده دارد، نقطه شاخصی را در دکوراسیون منزل ایجاد می‌کند. شما می‌توانید آن را در یک گلدان آویز بکارید و بگذارید برگ‌های آویزان آن شادابی را به خانه شما بیاورد.

سرخس

همچنین شما می‌توانید آن را در یک گلدان کوچک بکارید و روی میز قرار دهید تا انگیزه و الهام‌بخش شما در طول روز باشد. برگ‌های سبز و پر تراکم آن باعث می‌شود که هر جای خانه قرار بگیرند به نقطه شاخصی در دکوراسیون تبدیل شوند.

سرخس

سرخس

می‌توانید در مطالب  و  اطلاعات بیشتری درباره پرورش این گیاه در خانه بخوانید.

در ادامه تصاویری از تأثیر شگفت‌انگیز گیاه سرخس بر حال و هوای خانه ببینید:

سرخس

سرخس

سرخس

این گیاه حتی راه خود را به مراسم عروسی هم باز کرده است. می‌توانید خودنمایی سرخس را در تزیینات مراسم، این دسته گل عروس و روی کیک عروسی ببینید:

سرخس

سرخس

سرخس