ماهان شبکه ایرانیان

در تذکری به وزیر کشور مطرح شد؛

انتقادنمایندگان ازعدم انتصاب رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

۵ نماینده مجلس در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در انتصاب رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شدند.

انتقادنمایندگان ازعدم انتصاب رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

بر این اساس، علیرضا رحیمی نماینده تهران به علاوه 38 نماینده دیگر در تذکری به وزیر کشور و وزیر علوم خواستار ارائه توضیح در خصوص علت جلوگیری از برگزاری سخنرانی روز دانشجو در دانشگاه زنجان علی رغم تجمع دانشجویان و اعلام برنامه سخنرانی شدند.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در تذکری به وزیر امور خارجه نسبت به عدم معرفی سفیر ایران در بلغارستان علی رغم گذشت 2 سال انتقاد کرد.

قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در تذکری به وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی وضعیت بیکاری در کرمانشاه را نگران خوانده و وضعیت مدیران ربیعی در این استان را نامطلوب دانست.

علاوه بر این، محمد حسینی نماینده تفرش، محمد دهقان نماینده چناران، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد، کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در انتصاب رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از قاچاق سوخت در مرزهای غربی کشور شدند.

احمد مازنی و علی مطهری نمایندگان تهران به علاوه یازده نماینده دیگر در تذکری به وزیر فرهنگ نسبت به عقب نشینی این وزارتخانه از نمایش فیلم «عصبانی نیستم» انتقاد کردند.

امیر خجسته نماینده همدان به علاوه 5 نماینده دیگر در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توجه ویژه به مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی شد.

نمایندگان مردم تبریز در مجلس در تذکری به وزیر کشور و وزیر دادگستری بر لزوم رفع پلمپ کارخانه ماشین سازی تراکتورسازی تاکید کردند.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور شدند.

جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری سد سازی ترکیه در مرزهای ایران برخلاف قوانین بین المللی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان