با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، طراحان مانتو مدل‌های زیبا و مناسب این فصل را طراحی و تولید کرده‌اند که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. در این مطلب مدل‌های جدید مانتو که «مزون روکو» طراحی کرده‌است را به شما معرفی می‌کنیم.

1- آستین فانتزی و پفی

یکی از مدل‌های جدید مانتو برای تابستان امسال، مانتوهایی با آستین پفی و فانتزی است. این مدل خاص و جذاب همچنین در گروه مانتوهای خنک و راحت نیز قرار می‌گیرد.

مدل مانتو تابستانی

2- نوار ریش ریش

مانتو تزئین شده با نوار ریش ریش، تابستان امسال هم محبوب و پرطرفدار است و می‌توان آن‌ها را در مدل‌های محبوب نیمه اول سال 96 مشاهده کرد.

مدل مانتو تابستانی

3- بلند و چین‌دار

مهم‌ترین و بارزترین ویژگی مانتوهای تابستان امسال، بلندی قد آن‌ها است. بنابراین بهتر است سراغ مانتوهایی بروید که بلند و گشاد هستند. یکی از مدل‌های جدیدی که امسال به این مانتوها اضافه شده، چین‌های ریز یا درشتی است که جداگانه به مانتو متصل شده. این چین‌ها گاهی همرنگ مانتو و گاهی متضاد آن هستند.

مدل مانتو تابستانی

4- گل و المان‌های فانتزی تابستانی

این فصل از سال بهترین زمان استفاده از المان‌های فانتزی گل‌دار، مرواریددار و... است. این تزئینات گاهی تمام مانتو را در بر می‌گیرند و گاهی تنها قسمت‌هایی مانند سر آستین یا دور یقه.

مدل مانتو تابستانی