جلد چهارم «قصه‌های من و بچه‌هام» منتشر شد

چهارمین جلد از مجموعه طنز کمیک‌استریپ «قصه‌های من و بچه‌هام» به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری سام سلماسی ‌از سوی انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) منتشر شد.

جلد چهارم «قصه‌های من و بچه‌هام» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب‌ با عنوان‌ «مورچه» برای گروه سنی 5 تا 9 سال منتشر شده و شامل پنج داستان با عنوان‌های «نان»، «آتش نشانی»، ‌ «مورچه»، «نیمرو» و «اتاقک» است.

«قصه‌های من و بچه‌هام» داستان‌های طنزآمیز خانواده‌ای چهارنفره است که پدر خانواده روایت قصه‌ها را بر عهده دارد. ماجراهای این کتاب برای خوانندگان کوچک ایرانی بسیار آشناست، اتفاقات روزمره‌ای  که برای اغلب خانواده‌ها رخ می‌دهد. در این کتاب‌ها بچه‌ها راه و روش مواجه با مسائل گوناگون را به ویژه موضوعات اقتصادی و اجتماعی می‌آموزند.

نگاه طنزآمیز و شیرین افراد این خانواده‌ همان چیزی است که امروز کودکان ایرانی به آن احتیاج دارند. بچه‌ها با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر این قصه‌های ملموس و شبیه به زندگی‌ خودشان، دنیا را از دریچه‌ی دید این خانواده می‌بینند، با آن‌ها می‌خندند و و از شخصیت‌های کتاب چیزهای زیادی می‌آموزند.

داستان‌های این مجموعه پیش از این در ماهنامه قلک به چاپ رسیده است. بر اساس ‌نظرسنجی خوانندگان، این مجموعه داستان‌ها از مطالب پرطرفدار مطالب ماهنامه قلک است. هر جلد «قصه‌های من و بچه‌هام» با قیمت 7500 تومان در کتاب‌فروشی‌ها و شهر کتاب‌ها توزیع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان