سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رضایت مردم اولویت اول امنیت کشور است

قرچک- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسه معارفه شهردار قرچک گفت: رضایت مردم اولویت اول امنیت کشور بوده و هر کس در این رابطه کوتاهی کند خائن به ملت است.

رضایت مردم اولویت اول امنیت کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار قرچک به ارائه توصیه هایی برای تمامی مدیران در سطوح مختلف مدیریتی داشت و گفت: دزدی نکنیم رعایت اموال مردم را با امانت داری خود داشته باشیم .چرا مردم باید پشت یک مدیر نظام حرف هایی از اختلاس و دزدی بزنند.

وی افزود:  دوم این که نگذاریم زیر مجموعه کاری مان دزدی کنند، امروز رضایت مردم اولویت اول در امنیت کشور است و هرکسی که در این رابطه کوشش کند و رضایت مردم را به درجه ای برساند که مردم نسبت به مسئولین دلخوش باشند یک رزمنده ی واقعی است و هر کس در این رابطه کوتاهی کند خائن به ملت است.

نقوی در ادامه به تصورات عموم مردم در رابطه با این که تنها داشتن پول و پارتی می تواند کارها را راه بیندازد اشاره کرد و افزود: این تصورات را ما در مردم ایجاد کرده ایم و عملکرد نادرست رئیس اداره ،وزیر ،نماینده و...است که کار را به جایی می رساند که این تصور در ذهن مردم و شهروندان ایجاد می شود که فقط پول و پارتی در حل مسائل کارگشا است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خاتمه ضمن بیان سومین توصیه خود به تمامی مسئولین و مدیران ،تلاش شبانه روزی را با روی گشاده مناسب مدیران دانست و در این رابطه گفت: شب و روز برای مردمی که شما را توسط نمایندگانشان در شورای شهر انتخاب کرده اند مشغول خدمت باشید و با توجه به این که 70 درصد امور شهرستان قرچک امور مربوط به کارهای شهری است سعی در بالا بردن رضایت مندی مردم در رابطه با شهرداری باشید و کار های مردم را توسط شهرداری و شورا مورد عنایت قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان