استاندار گلستان:

پیگیر تیمداری گلستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم

گرگان – استاندار گلستان گفت: با توجه به علاقمندی مردم گلستان به فوتبال و وجود استادیوم ۱۵ هزار نفری در استان، پیگیر تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم.

پیگیر تیمداری گلستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی ظهر چهارشنبه در دیدار با سردار آزمون بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: تکلیف سنگینی بر دوش شماست و ورزشکاران گلستانی از الگوهایی همچون سردار آزمون روحیه می‌گیرند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های این بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: در حوزه توسعه زیر ساخت‌های ورزش در استان به حضور امثال شما و بخش خصوصی نیازمندیم و از هیچ گونه حمایتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

هاشمی افزود: باید استعدادهای گلستان در زمینه‌های مختلف ورزشی شناسایی شوند و با کمک چهره‌هایی همچون سردار آزمون سبب رشد و توسعه استان شویم.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه مندی مردم گلستان به فوتبال و وجود استادیوم 15 هزار نفری در استان، تلاش می‌کنیم با جذب اسپانسر امتیاز تیمیدر لیگ دسته اول فوتبال کشور را به دست آوریم.

وی ورزش را عامل شادابی جامعه دانست و افزود: توسعه ورزش زمینه کشف استعدادها و کاهش آسیب‌ها در جامعه را فراهم می‌کند.

بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال ایران هم در این دیدار به شرایط تیم ملی اشاره و اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران با مدیریت کارلوس کی روش و حمایت فدراسیون فوتبال و بازیکنان جوان و با انگیزه تلاش می‌کند در مرحله گروهی جام جهانی از سد حریفان سرسختی همچون اسپانیا و پرتغال عبور کند و شایستگی‌های خود را به دنیا نشان دهد تا دل مردم ایران را شاد کند.

سردار آزمون که در زمینه پرورش اسب هم فعالیت دارد، از تلاش های مجدانه استاندار گلستان در بازگشت مدیریت سوارکاری پس از 20 سال به استان تشکر کرد و افزود: از طرف جامعه مالکان اسب و همچنین تمامی سوارکاران از شما تشکر می‌کنم زیرا این موضوع زمینه برگزاری مسابقات سوارکاری را به بهترین نحو فراهم آورده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر