ماهان شبکه ایرانیان

قلعه‌نویی: کیفیت این بازی قابل تعریف نیست/ در خط حمله و دفاع بازیکن می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از کیفیت دیدار تیمش برابر مشکی‌پوشان انتقاد کرد.

قلعه‌نویی: کیفیت این بازی قابل تعریف نیست/ در خط حمله و دفاع بازیکن می‌گیریم

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مشکی‌پوشان در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: نمی‌شود راجع به کیفیت فنی این فوتبال صحبت کرد. تیمی که نتواند از 5 موقعیت تک به تک استفاده کند، نمی‌تواند برنده بازی باشد.

او ادامه داد: کیفیت بازیکنانم به خوبی نمایش داده شد. از آن‌ها راضی هستم. بازیکنانی که تازه به ما اضافه شده‌اند، عالی بودند و خوشحالم که قاسم حدادی‌فر نیز از مصدومیت برگشته است.

قلعه نویی همچنین گفت: کیفیت مطلوب بازی در اروپا  60 دقیقه و در آسیا 45 دقیقه است. من نمی‌دانم چگونه است که بازیکنان یک تیمی مثل مشکی‌پوشان از ابتدای بازی خودشان را روی زمین می‌اندازند و نمی‌گذارند تیم مقابل بازی خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: تیم ما امروز خیلی روان بازی کرد. بازیکنان خیلی خوب و با برنامه ظاهر شدند اما زمانی که 5 توپ تک به تک را گل نمی‌کنند مربی نمی‌تواند در مورد آنها صحبتی داشته باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد خریدهای نیم‌فصل خود گفت: میلاد فخرالدینی و بختیار رحمانی بازیکنان خوبی هستند که جذب شده‌اند و ما برای تقویت تیم دو بازیکن دیگر در خط حمله و دفاع چپ رونده  احتیاج داریم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان