در پانزدهمین جلسه شورای مرکزی؛

طرح فعالسازی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصویب شد

طرح فعالسازی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تشریح ابعاد آن توسط دکتر علیرضا زاکانی و تکمیل آن توسط اعضا در پانزدهمین جلسه شورای مرکزی این جمعیت به تصویب رسید.

طرح فعالسازی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضا در روز یکشنبه 26 آذر ماه در ساختمان شهید شکرالهی تشکیل شد.

در این جلسه به موضوعاتی مانند نقد و بررسی اجمالی بودجه تقدیمی دولت با محوریت سخنان آقای امیرآبادی، بازخوانی پیشنهادهای پیشران و برطرف کردن موانع و فعال شدن جمعیت، فعال شدن کمیته های موضوعی با تعیین جدول زمانی تشکیل جلسات و اعضای شرکت کننده و مکان برگزاری جلسات، بحث در خصوص شیوه های تقویت بنیه مالی جمعیت و فعال شدن کمیته مالی در این خصوص و دعوت از دوستان علاقه مند به حضور در جلسه سیاسی مشترک جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران با جمعیت جانبازان اشاره کرد.

محورهای بیانیه جمعیت در خصوص بودجه تقدیمی دولت برای سال 97 در این جلسه با دقت نظر در تامین اهداف اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید، کاهش بیکاری، مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه تامین رفاه خانواده های شاهد و ایثارگر جمع بندی شد.

همچنین مصوبه شورای هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص به تعویق انداختن برگزاری کنگره جمعیت به خرداد 97 به تصویب شورای مرکزی رسید.

طرح فعالسازی جمعیت با تشریح ابعاد آن توسط دکتر علیرضا زاکانی و تکمیل آن توسط اعضا به تصویب رسید و فعال شدن کمیته های تخصصی بویژه کمیته روابط عمومی و رسانه مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد مسئولین کمیته های تخصصی جدول زمانبندی جلسات، اعضای هرکمیته و مکان تشکیل جلسات را در اختیار دبیرخانه برای هماهنگی و برگزاری جلسات قرار دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر