کدام بازیکن پرسپولیسی راهی لیگ دو ترکیه می‌شود؟

سرپرست پرسپولیس امروز خبر از توافق این باشگاه با طرف ترکیه‌ای حول جریمه و محرومیت طارمی را داد و در عین حال سرخ‌ها نیز باید حسن نیت خود را با در اختیار دادن بازیکنانی به ریزه اسپور اثبات کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرونده مربوط به شکایت ریزه اسپور از مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس طبق آنچه که حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست جدید این باشگاه اعلام کرده، مختومه شد.


این توافقنامه که امروز از آن رونمایی شد شامل بخش‌هایی است که آن را مرور می‌کنیم:


1- علاوه بر عدم پیگیری از جرائم و محرومیت پرسپولیس در رفع آن نیز کمک نماید.
2- در خصوص پرونده طرح شده در فیفا و C.A.S نسبت به پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی رضایت کامل و بی قید و شرط خود را اعلام نماید.
3- باشگاه پرسپولیس به منظور جبران بخشی از هزینه‌های دادگاه، مبلغ 50 هزار یورو را ظرف یک ماه به ریزه اسپور پرداخت نماید و ریزه اسپور هیچگونه ادعایی مبنی بر غرامت موضوع رأی فیفا به مبلغ 789 هزار و 500 یورو از باشگاه پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی ندارد. ضمن آنکه با لحاظ توافق، رضایت بی قید و شرط خود را اعلام می‌نماید.
4- این توافق با حسن نیت طرفین برای حل و فصل اختلاف‌ها تنظیم شده و ملاک رفع کامل اختلافات است و پرسپولیس می‌تواند این توافقنامه را جهت رفع جرائم و محرومیت به دادگاه حکمیت ورزش C.A.S و فیفا ارائه نماید و ریزه اسپور حق هیچگونه اعتراض و ادعایی نخواهد داشت.
5- باشگاه پرسپولیس تضمین می‌نماید در آینده بابت هزینه‌های C.A.S و سایر موارد مرتبط با این پرونده از باشگاه ریزه اسپور هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.
6- این توافقنامه با رضایت کامل و قطعی طرفین تنظیم گردیده است.
این توافقنامه در نهایت از سوی حمیدرضا گرشاسبی با اعلام اینکه در آینده مقدمات برگزاری کمپ‌های مشترک و دیدارهای دوستانه و همچنین در اختیار قرار دادن بازیکنانی به ریزه اسپور وارد مرحله خواهرخواندگی خواهد شد.


ریزه اسپور که برخلاف فصل 2016 که مهدی طارمی را در اختیار گرفته بود، اکنون در لیگ دسته دوم ترکیه قرار دارد، مسلما برای بازیکنان طراز اول این تیم نمی‌تواند چندان اغفال کننده باشد که برای لژیونر شدن ریزه اسپور را به عنوان مقصد در نظر بگیرند. آنها با کسب 28 امتیاز و اختلاف امتیازی 6 با صدر جدول در رده سوم جا گرفته‌اند و برای کسب جواز صعود به لیگ برتر باید عمرانیه اسپور را که یک امتیاز از آنها بیشتر دارد را پشت سر بگذارند. ریزه اسپور البته با 33 گل زده برترین خط حمله این لیگ را در اختیار دارد و تنها از حیث خط دفاعی سیزدهمین خط دفاعی ضعیف این لیگ را داراست.


گرشاسبی البته در بخشی از نشست خبری امروز خود مدعی شد که پرسپولیس در حال حاضر بازیکنانی در دیگر تیم‌ها به عنوان قرضی در اختیار دارد که می‌توانند به عنوان حسن نیت این باشگاه راهی ریزه اسپور شوند. در حال حاضر پرسپولیس تنها رضا کرملاچعب را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار دارد که به تازگی از استقلال خوزستان نیز جدا شده و در انتظار پیشنهاد سوئدی خود است.


در لیست فعلی پرسپولیس نیز برانکو ایوانکوویچ به بازیکنانی که خواستار رضایتنامه از این باشگاه به دلیل فرصت کمی که نصیب‌شان شده اجازه جدایی نداده است. بازیکنانی مثل شایان مصلح، سیامک نعمتی، صادق محرمی و ... که در فصل هفدهم شانس کمی برای بازی به دست آورده‌اند هم از حیث پیشنهاد مالی و هم باشگاه درخواست کننده در شرایط مطلوبی قرار دارند و بعید است راضی به حضور در لیگ دسته اول ترکیه شوند.


جالب اینکه ریزه اسپور از بین بازیکنان کنونی پرسپولیس نام مهدی طارمی و علی علیپور را برای حضور در این تیم اعلام کرده بود که مسوولان این تیم با آن مخالفت کرده بودند و بعید است در شرایط فعلی بازیکنان از این حیث راضی به حضور در این تیم شوند و بخشی از ماجرای مربوط به خواهرخواندگی طرفین با چالش مواجه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان