آخرین تمرین پرسپولیس در دبی امروز برگزار می‌شود

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در دبی امروز در شرایطی پیگیری می‌شود که سرخپوشان پیش از دیدار با الوحده یک تمرین را در محل برگزاری مسابقه انجام می‌دهند.

آخرین تمرین پرسپولیس در دبی امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،  پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به برنامه های تمرینی این تیم پیش از دیدار برابر الوحده امارات گفت: اردوی تیم در دبی تا صبح دوشنبه ادامه پیدا خواهد کرد. ساعت 9 صبح روز دوشنبه من همراه محمود خوردبین، محمدعلی ترکاشوند و امیر حسینی زودتر از تیم برای بررسی شرایط ورود تیم و همچنین شرکت در نشست هماهنگی پیش از بازی، راهی ابوظبی می‌شویم. کاروان تیم هم بعد از صبحانه ساعت 10 صبح دبی را به صورت زمینی به مقصد ابوظبی ترک خواهد کرد. فاصله دبی تا ابوظبی هم حدود 140 کیلومتر است و یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده، بچه‌ها روز دوشنبه طبق قوانین برگزاری مسابقات، یک جلسه تمرینی در زمین محل برگزاری مسابقه، ورزشگاه آل نهیان خواهند داشت و این تمرین در ساعت 19:10 دقیقه به وقت امارات یعنی در همان ساعت برگزاری مسابقه انجام خواهد شد. آخرین تمرین ما در دبی هم بعدازظهر امروز یکشنبه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در ابوظبی میهمان الوحده امارات خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر