ماهان شبکه ایرانیان

نگرانی فرمانده بسیج و جانشین نماینده رهبری در سپاه از فراموشی فتنه ۸۸/حضور «شبکه‌‎ای» بسیج دردانشگاه

مهر نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برابر یک فتنه خباثت آلود که از آن سوی مرزها برنامه ریزی شده بود، ایستادگی کردیم، اما برخی می‎خواهند حماسه ۹ دی را غبار فرا بگیرد.

 سردار غلامحسین غیب‎پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: این فتنه حول یک مسئله عادی به نام انتخابات شکل گرفت؛ در حالی که کشور ما بیشترین میزان انتخابات را داشته است.

وی با اشاره به فعالیت سفارتخانه برخی کشورها در ایام فتنه، گفت: بسیار عجیب است که در سفارت انگلستان به روی فتنه گران باز می شود و در آن ایام سفارت کشورهای اروپایی به محل رفت و آمد فعالان فتنه تبدیل می شود. فتنه ٨٨ یک جنگ احزاب چند وجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی بود.

غیب پرور با بیان اینکه برخی اصرار دارند که فتنه ٨٨ را به فریب خوردن چند نفر عنصر داخلی خلاصه کنند، گفت: البته که آنها فریب خوردند اما نباید این موضوع را به فریب خوردن چند نفر خلاصه کرد. فتنه ٨٨ یک جنگ تمام عیار برای به مذبح بردن انقلاب اسلامی بود اما دشمنان نتوانستند موفق شوند چراکه جنس مردم این کشور از جنس مردان کربلای چهار بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توصیه ام این است که هرسال ماجرای فتنه ٨٨ را روایتگری مجدد کنیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب می ماند چون صاحب دارد. البته لازمه آن در میدان ماندن است. در میدان بودن، پست و صندلی گرفتن نیست. اگر باورمان شود که ما قطعه ای در پازل انقلاب اسلامی برای خدمت هستیم، در هر جایی انجام وظیفه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بسیج دانشجویی نیازمند شبکه سازی و کار شبکه ای هستیم، گفت: هماهنگی بین کلیه دانشگاه ها و همکاری نزدیک با بسیج اساتید و بسیج طلاب در بسیج دانشجویی بسیار حائز اهمیت است. بسیج دانشجویی باید به سمت مسائل اجتماعی و خدمت رسانی برود و باید عاملی شود که جبهه انقلاب بتواند با زبان امید با مردم صحبت کند.

نباید بگذاریم فتنه خطرناک سال 88 از یادها برود

حجت الاسلام محمد حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در اجلاسیه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه تهران گفت: خطرناک ترین تهاجمی که روحانیت برای مقابله با آن برنامه داشته باشد، دفاع در برابر فتنه است؛ زیرا کار فتنه، بردن روشنایی و خاموشی چراغ بصیرت است تا کار تشخیص را حتی از علما بگیرد، تاریخ اسلام نیز همواره با فتنه روبرو بوده و در برخی اوقات موفق شد تا جایی که مجاهدان راه پیامبر(ص) امام حسین(ع) را به شهادت رساندند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خطرناک ترین فتنه تاریخ انقلاب اسلامی را فتنه 88 و گفت: فتنه سال 88 حاصل تجارب چند ساله بود. آن ها می گفتند چرا ما همه کار کردیم اما انقلاب شکست نخورده است؛ در حالی که انقلاب از اسلام بزرگ تر نیست و اسلام با فتنه دشمنان به جایی رسید که امام حسین(ع) و امام حسن(ع) را مسلمانان به شهادت رساندند.

وی افزود: دشمنان به این نتیجه رسیدن که امت بی ولایت حیات و خطری ندارد و امام بی ولایت و امت اقتدار ندارد و امت با ولایت شکست ندارد. آن ها در سال 88 نتیجه گرفتند و نقطه اتصال امت و ولایت را هدف قرار دادند که با درایت و رهبری رهبر انقلاب نتوانستند نتیجه بگیرند.

حاجی صادقی گفت: نباید بگذاریم فتنه خطرناک سال 88 تبدیل به یک واقعه تاریخی شود و از یادها برود. این فتنه سابقه 10 ساله داشت و حاصل سال ها فکر و تجربه بود. «مک کین» در سال 1388 در کنگره آمریکا گفته بود ما با جنبش سبز انقلاب اسلامی ایران را از بین می بریم.

27214

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان